معرفی هتل آریان نور – اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

455byh57un67im معرفی هتل آریان نور   اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

تقریباً در بخش میانی استان مازندران شهر قدیمی و زیبایی قرار دارد که بسیاری ازگردشگران داخلی و حتی خارجی  به آن سر می‌زنند. شهرستان نور زادگاه بزرگ‌مردان در طول تاریخ بوده و یک شهر با جاذبه‌های توریستی بسیار چشم‌نواز و قدیمی است. شهرستان نور به مرکزیت شهر نور است که  از جنوب به استان تهران و از شمال به سواحل دریای خزر و از شرق  به شهرستان آمل و از غرب به شهرستان نوشهر اتصال دارد . هتل آریان نور برای آن دسته از گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند اقامتگاه مناسبی است.

هتل آریان از جمله هتل های نور می‌باشد که با ارائه سرویس‌های کامل و عالی توانسته رضایت میهمانانش را جلب کند و به انتخاب همیشگی آن‌ها تبدیل شود. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با این هتل آشنا شویم.

اتاق های هتل آریان نور

5tygv4by6u5n67i معرفی هتل آریان نور   اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

هتل آریان نور متشکل از ۳۰ واحد اقامتی در ۵ طبقه است. برخی از این واحدهای اقامتی از چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به دریا برخوردارند. شما می‌توانید صدای دلنشین دریا را از اتاقتان بشنوید. واحدهای اقامتی که این هتل دارد به صورت سوئيت‌های دوخوابه چهارنفره و سه خوابه شش نفره می‌باشند.

شایان ذکر است واحدهای سه خوابه‌ دوبلکس‌ هستند و همچون خانه شخصی امکانات کاملی دارند. فقط باید توجه داشته باشید که سوئيت‌ها ظرفیت اضافی ندارند. اگر از طرفداران دریا و جنگل هستید می‌توانید اتاق‌هایی که از بالکن آن‌ها مناظر رویایی قابل مشاهده است را رزرو کنید.

پیشنهادی:  معرفی انواع روسری

اتاق های هتل منحصر به فرد و بسیار لوکس طراحی شده‌اند. این اتاق‌ها، برای یک اقامت شکیل در کنار خانواده انتخابی شایسته‌ای بوده و می‌تواند لحظات دلچسبی برای شما و همراهانتان بسازد. امکانات ارائه شده در سوئیت‌ها عبارتند از تلویزیون، یخچال، روم سرویس، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و مینی بار با هزینه.

حمام‌های اختصاصی که داخل اتاق‌ها وجود دارد شامل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی و سشوار است. اقامت برای کودکان تا ۳ سال رایگان می‌باشد، در غیر این صورت به طور کامل هزینه دریافت می‌گردد. در صورت اقامت در این هتل از صبحانه رایگان هتل بهره‌مند خواهید شد اما برای سایر وعده‌ها ملزم به پراخت هزینه هستید.

امکانات هتل آریان نور

4ygb46un57i8m6o789o معرفی هتل آریان نور   اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

هتل آریان با فضایی بکر و پرسنلی مجرب در تلاش است تا اقامتی آسوده در سایه امنیت را فراهم کند. در خود هتل امکاناتی همچون سالن بیلیارد و شهربازی دایر شده ‌است. این هتل از یک لابی بسیار شیک با گنجایش ۸ نفر برخوردار بوده و این لابی به تلویزیون و مبلمان راحتی مجهز است تا مهمانان چنانچه نیاز داشتند استراحت کنند.

توجه داشته باشید بردن حیوانات خانگی به داخل هتل و محوطه آن ممنوع است. امکانات عمومی ارائه شده در هتل آریان، مانند کافی شاپ، چایخانه سنتی، اتاق بازی کودکان و تاکسی سرویس فوق‌العاده‌اند. در بخش پذیرش هم به صورت ۲۴ ساعته سرویس ارائه می‌شود. در قسمت لابی هتل بخش‌های اتاق چمدان‌ها، خدمات تور و بلیط و سرویس بهداشتی ایرانی قرار دارد. پارکینگ موجود در این هتل دارای ظرفیت ۸۰ خودرو بوده و در اختیار مهمانان قرار دارد.

پیشنهادی:  سرو غذا در کنار گورها، خلاقیت رستوران هندی

آدرس هتل آریان نور

هتل در شهر نور، ابتدای بلوار امام رضا، بعد از دانشگاه علوم دریایی واقع شده است.

فاصله هتل آریان نور تا جاهای دیدنی

  • فاصله تا کاخ تمیشان حدود ۲.۴ کیلومتر
  • فاصله تا پارک جنگلی نور حدود ۷.۲ کیلومتر
  • فاصله تا کلیسای آنتوان مقدس حدود ۱۳.۸ کیلومتر
  • فاصله تا پارک جنگلی کشپل حدود ۲۳.۸ کیلومتر
  • فاصله تا آبشار سیسنگان حدود ۲۸ کیلومتر
  • فاصله تا آبشار آب پری حدود ۲۸.۴ کیلومتر

رزرو هتل آریان نور

43tvy46buy5n7un67i معرفی هتل آریان نور   اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

هتل سه ستاره آریان در شهر زیبای نور در استان مازندران قرار دارد. این هتل در محیطی میان جنگل و دریای خزر در سال ۱۳۷۸ شروع به فعالیت کرد. علاوه بر موقعیت جغرافیایی خاصی که هتل دارد، به خاطر برخورداری از دکوراسیون چوبی متفاوتش جذابیت بی‌نظیری در میان هتل‌های دیگر این شهر داراست.

بدون شک در این هتل اوقات خوشی خواهید داشت و امکانات مجهز و مناسب این هتل برای شما اقامتی به یاد ماندنی رقم می‌زند. هتل آریان نور مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گرفته‌است، چراکه با رزرو این هتل می‌توانند ساعت‌ها در کنار دریا و در محیطی سرسبز دقایق خوشی را سپری کنند. با رزرو هتل آپارتمان آریان از جاذبه‌های دیدنی نظیر دریاچه آبیدر و پارک جنگلی نور فاصله مناسبی دارید.

پیشنهادی:  مرد تایلندی در حال خوردن شام ثروتمند شد

قوانین هتل آریان نور

34tgv46yb5u657u67im معرفی هتل آریان نور   اقامتگاهی در میان دریا و جنگل

  • در صورتی که مدرک شناسایی معتبر نداشته باشید، پذیرش نخواهید شد. اصل شناسنامه و کارت ملی یا پاسپورت، جهت پذیرش الزامی است.
  • پذیرش مهمانان خارجی با داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء صورت می‌گیرد.
  • چناتچه مسافری قبل از ساعت ۱۴ وارد هتل شود؛ هتل، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را نمی‌دهد.

 

جمع‌بندی

چنانچه تمایل دارید به استان مازندران سفر کنید، یکی از پیشنهادات محبوب این منطقه، شهرستان نور است. جنگل‌های نور بسیار خاص می‌باشند، با این حال زیبایی این شهر شمالی به جنگل محدود نیست. نور اقامتگاه‌ها و هتل‌های درجه یک کم ندارد. یکی از این هتل‌ها که در این مقاله به تفصیل به آن پرداختیم هتل آریان نور است. کادر هتل در تلاش‌اند تا سفری لذت‌بخش همراه با رضایت‌خاطر برای میهمانان بسازند.

 

اقتباس شده از iranhotelonline.com

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …