معرفی انواع روسری

wrkrjtnhcf9vtjf934ijvt9o3jt 224x300 معرفی انواع روسری

همانطور که می دانید امروزه در سطح بازار انواع مختلفی از شال و روسری قابل مشاهده و خریداری است. به همین منظور افراد با هر سلیقه و بودجه ای می توانند به خرید روسری مد نظرشان بپردازند.

در این قسمت از مقاله قصد داریم تا برایتان انواع روسری را به طور کامل و جامع معرفی نماییم، لذا خواهش مندیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید و مطالب ذکر شده را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید.

جنس های مختلف روسری

همانطور که در ابتدا مقاله اشاره کردیم روسری های متعددی را می توان در سطح بازار مورد مشاهده قرار داد.

برخی از انواع روسری ها به شرح زیر می باشد:

روسری نخی: اولین و محبوب ترین روسری که می خواهیم برایتان شرح دهیم به روسری های نخی اختصاص می یابد. همانطور که از نام این روسری مشخص است، جنس آن از نخ می باشد و به همین منظور روسری های نخی را به عنوان یکی از ظریف تری روسری ها در بازار می شناسند.

اگر می خواهید در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان یک روسری خنک و نازک را برای خود خریداری نمایید، به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما روسری های نخی را مد نظرتان قرار دهید.

همان گونه که می دانید، روسری های نخی دارای مدل های مختلف و رنگبندی های متعددی می باشند و به همین منظور تمامی رده های سنی با هر سبک و سلیقه ای می توانند از آن ها استفاده نمایند.

پیشنهادی:  کروماتوگرافی گازی چیست؟

بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند که روسری های نخی جنس لیزی دارند یا خیر؟ برای پاسخ به چنین سوالاتی باید بگوییم که روسری هایی از جنس نخ به هیچ وجه از روی سر لیز نخواهند خورد و این موضوع یک مزیت برای آن ها تلقی می شود.

شما می توانید روسری های نخی را با تمام لباس های خود ست کنید و در چشم دوستان و آشنایان تان همچون نگینی بدرخشید.

روسری پشمی: از دیگر روسری های که محبوبیت خاصی را در میان بانوان دارند روسری های پشمی تلقی می شود، روسری های پشمی ضخامت بیشتری را نسبت به روسری های حریر و نخی دارا می باشد و به همین منظور می توان آن ها را در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان مورد استفاده قرار داد‌.

شما می توانید با خرید روسری پشمی در طول زمستان از نفوذ سرما در امان باشید.

حال ممکن است برخی از افراد ندانند که روسری های پشمی از چه جنسی طراحی و تولید شده است، به همین منظور لازم است بگوییم که روسری های پشمی با استفاده از پارچه های پنبه ای و الیاف تشکیل شده اند.

از دیگر مزایای روسری پشمی ست کردن آن با تمامی لباس است به عنوان مثال می توان این روسری ها را به روی مقنعه مورد استفاده قرار داد.

یکی از موضوعاتی که می خواهیم به آن بپردازیم عدم چروک شدن روسری های پشمی است، این نوع روسری ها به هیچ وجه چروک نخواهند شد و به ندرت نیاز به اتو کشی خواهند داشت.

پیشنهادی:  گنج ۱.۵میلیون دلاری در استفراغ نهنگ!

اما اگر تمایل دارید روسری پشمی خود را اتو نمایید، به شما پیشنهاد می دهیم تا یک پارچه را در ابتدا بر روی روسری تان قرار داده و سپس به اتوکشی بپردازید تا از حرارت مستقیم تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود.

حال اگر می خواهید با دیگر روسری های موجود در سطح بازار آشنا شوید، به شما پیشنهاد می دهیم تا ما را در ادامه مقاله مورد همراهی قرار دهید و از مطالب ذکر شده بهره کافی و لازم را ببرید.

4tijnv4g5t9n8ug548ovyjh3iotk 225x300 معرفی انواع روسری

روسری حریر: یکی از زیبا ترین روسری های موجود که بسیاری از بانوان آن را برای دورهمی و مهمانی هایشان انتخاب می نمایند، روسری های حریر می باشند.

روسری های حریر از ظرافت خاصی برخوردار اند و به همین ترتیب به هیچ وجه نمی توان آن ها را برای استفاده روزانه مد نظر قرار داد.

شما می توانید روسری حریر خود را در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید و به زیبایی خود بی افزایید.

اگر می خواهید از قیمت روسری حریر آگاه شوید، باید بدانید که این روسری به دلیل مجلسی بودن و طراحی ظریفی که در بر دارد، قیمت بالا تری را نسبت به دیگر روسری ها شامل می شود و افراد می بایست برای خرید آن ها مبلغ بیش تری را پرداخت نمایند.

پیشنهادی:  آبان ماه فصل برداشت زعفران قاینات

نکته ای که برای روسری حریر باید رعایت کنید درباره نحوه اتوکشی می باشد ، بهتر است برای اتو کردن این مدل روسری پارچه ای را به عنوان محافظ آن انداخته و بعد اقدام به اتو کردن نمود.

روسری ساتن: از دیگر روسری هایی که می خواهیم برای تان شرح دهیم، روسری ساتن نام دارد. روسری ساتن نیز می تواند برای مجالس بسیار مناسب تلقی شود و افراد می توانند آن را برای ایام عید و… خریداری نمایند.

rtjipgjsgvnklfsjklnjngkjn 231x300 معرفی انواع روسری

یکی از معایبی که روسری های ساتن در بر دارند، لیز بودن بیش از اندازه آن ها است. به همین منظور اگر می خواهید برای استفاده روزانه یک روسری مناسب را برای خود خریداری کنید، به هیچ وجه روسری ساتن پیشنهاد نمی شود.

برای شستشوی روسری های ساتن به شما توصیه می کنیم تا دمای آب را کاملا کاهش دهید تا بافت روسری تان مورد آسیب قرار نگیرد و بتوانید آن ها را در طی سالیان متوالی مورد استفاده قرار دهید.

از مدل های ساتن می توان به عنوان روسری فشن در سالن های مد و زیبایی استفاده کرد و در چشم همه درخشید.

سخن پایانی

در این قسمت از مقاله سعی نمودیم تا شما را با انواع روسری آشنا کنیم، امیدواریم با مطالعه مطالب فوق بتوانید به انتخاب و خرید یک روسری مناسب بپردازید و در چشم دوستان تان خوش بدرخشید.

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …