جدیدترین مدل های کابینت انزو در سال 1401

wfvcegpek0opgiemkpotl 300x111 جدیدترین مدل های کابینت انزو در سال 1401

کابینت انزو یکی از بهترین و مدرن ترین کابینت هایی است که امروزه می توان با توجه به ابعاد هر  آشپزخانه ای از آن بهره برد. در طی سالهایی که از حضور این برند ایتالیایی در ایران می گذرد این امکان فراهم شده تا با سلیقه مشتری آن را طراحی و ارائه کرد.

کابینت انزو در قدیم یک سبک کلاسیک شمرده میشد اما امروزه تغییراتی که در تنوع رنگ و طرح های آن به وجود آمده به سمت و سوی سبک مدرن خیز برداشته است. این مدل زیبا را می توان به دلخواه در طرح ها و رنگهای متنوعی خریداری کرد و از داشتن یک آشپزخانه مدرن و جدید لذت برد.

جدیدترین مدلهای کابینت انزو

کابینت انزو با مدلهای مدرن جاذبه های بیشتری را در فضا به وجود می آورد. اولین تنوعی که در این نوع کابینت فراهم آمده استفاده از رنگ های پولیشی، پلی اورتان و پلی استر است. هر یک از آنها دارای خاصیت ها و ویژگی های خاص خود هستند. شفافیت و درخشندگی سطح کابینت، مقاومت در برابر اشعه UV، مقاومت در برابر خراشیدگی، ضربه و خشک شدن در مدت زمان کم از ویژگی ها و مزایای استفاده از آنها شمرده می شود.

امروزه کابینت انزو در اجرا و طرح دچار تحولات چشمگیری شده است که سبب شده تا فضای مدرن و بی نظیری را فراهم آورد.

کابینت انزو مدرن با طرح و رنگ چوب باعث شده تا سردی فضای آشپزخانه تعدیل شود و البته که جلوه بصری زیباتری در آشپزخانه فراهم کرده است.

پیشنهادی:  ۶ تاکتیک برای تولید محتوای یوتیوب

در طراحی کابینت انزو مدرن می توان از شلف ها و قفسه هایی از جنس چوب طبیعی و بامبو نیز بهره برد. این شلف ها که امروزه بسیار متداول شده اند، برای جاسازی لوازم آشپزخانه بسیار زیبا و چشم نواز هستند. وجود این شلف ها به دیوارها عمق می دهد و یک راهکار مناسب برای بزرگتر نشان دادن فضای آشپزخانه است.

طراحی کانتر در کنار جدیدترین کابینت آشپزخانه انزو از دیگر طراحی هایی مدرنی است که از آن بسیار استقبال شده است. این مدل ظاهر زیبا و شگفت انگیزی به آشپزخانه شما می بخشد. این جزیره متحرک می تواند از جنس چوب باشد و به ایجاد یک فضای صمیمی کمک می کند.

کابینت انزو را می توان به راحتی برای آشپزخانه هایی که دارای پنجره هستند نیز تولید کرد. در این مدل از فضای خالی زیر پنجره نیز بهره می برند.

جدیدترین کابینت آشپزخانه ال نیز از دیگر مدلهای امروزی و جدید برند انزو است که قابل طراحی و اجرا می باشد. این مدل برای آشپزخانه هایی که معماری آنها دارای شکست است، مناسب می باشد. همچنین از این مدل برای مخفی کردن بخشی از آشپزخانه نیز به کار می رود.

کابینت انزو دو رنگ نیز این روزها طرفداران خاص خودش را دارد. کابینت های دو رنگ برای ایجاد گرمی در فضای آشپزخانه و هماهنگی با دیگر دکوراسیون منزل مناسب به نظر می رسد. همچنین می توان از کابینت آشپزخانه دو رنگ در جهت هماهنگی با دیگر لوازم آشپزخانه استفاده کرد.

f3pktmjpov35mtj 300x111 جدیدترین مدل های کابینت انزو در سال 1401

مزایا و معایب کابینت انزو

  • برای طراحی دربکابینت انزو از CNC استفاده می شود که زیبایی آشپزخانه را دو چندان می کند.
  • این نوع کابینت ها زیبایی زیادی دارند؛ چون روی درب آن ها حکاکی می شود.
  • ورق های MDF با جنس عالی در کابینتانزو به کار رفته است؛ چون حکاکی های موجود روی درب آن ها عمیق هستند، اگر ورق هایی که به کار می روند کیفیت بالایی نداشته باشند، باعث شکستگی درب کابینت می شوند.
  • اگر در ساخت آن ها از رنگ های پلی اورتان و پولیشی استفاده شود، کابینت ها ضد خش می شوند.
  • طول عمرکابینت آشپزخانه انزو زیاد است و به مقدار زیادی در برابر رطوبت و حرارت مقاوم هستند.
  • از استحکام بالایی برخوردارند.
  • درب کابینتانزو معمولا ضخامت زیادی دارد و این به دلیل طراحی آن است.
  • درب این کابینت ها معمولا سنگین هستند، پس بهتر است از یراق آلات فانتونی یا بلوم کمک بگیرید.
  • از آنجایی که در کابینت آشپزخانه انزواز مواد و رنگ های مرغوب و خاص استفاده می شود، معمولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر کابینت ها دارند.
  • برای ساخت کابینتانزو باید از تجهیزات مخصوص استفاده کرد.
  • اگر طرح انتخابی شما پیچیده باشد، نمی توانند همه بخش های آن را با روکش بپوشانند و این قضیه در دراز مدت مشکل ساز خواهد شد
  • پیدا کردن رنگ آن ها بسیار دشوار است و در صورت خش افتادن یا آسیب دیدن، ممکن است رنگ متناسب با آن ها پیدا نشود و کابینت شما دو رنگ شود
پیشنهادی:  راهنمای خرید ساعت مچی بعنوان هدیه

قیمت کابینت انزو و عوامل موثر بر آن

قیمت کابینت های انزو به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در ادامه به بررسی برخی از انها میپردازیم

  • یکی از عوامل مهمی که قیمت کابینت انزو را مشخص میکند، ساده و یا پر کار بودن درب های کابینت و تعداد ستون ها و سر ستون ها میباشد. هرچقدر که درب های کابینت بیشتر کارشده باشد به طبع هزینه کابینت نیز افزایش میابد. درب های ساده و تعداد ستون های کم با هزینه کمتری انجام خواهد شد.
  • استفاده از رنگ های درجه یک خارجی و یا ایرانی، به طور طبیعی هرچقدر کیفیت رنگ ها بیشتر شود عمر کابینت بیشترخواهد بود و هزینه بیشتری نیز خواهد داشت.
  • استفاده از ریل و لولاهای خارجی و با کیفیت بر روی قیمت تاثیرگذار است
  • رنگ آمیزی کابینت به صورت دستی و یا استفاده از ماشین آلات پیشرفته و هوشمند بر روی قیمت کابینت تاثیر می گذارد.
پیشنهادی:  طعم فروش به قیمت سئو می ارزه ...!

3t4f5vopltjmo4i5ym4po5ykm 300x111 جدیدترین مدل های کابینت انزو در سال 1401

نحوه محاسبه قیمت کابینت انزو

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه انزو همچون تمام کابینت ها بر اساس متر است  البته با ابعاد استاندارد. ارتفاع استاندارد کابینت زمینی با صفحه و پایه ۹۰ سانتی متر می باشد و عمق صفحه آن ۶۰ سانتی‌متر می باشد. ارتفاع استاندارد کابینت دیواری ( هوایی ) ۷۰ سانتی متر و عمق آن ۳۰ سانتی متر میباشد، ۶۰ درصد از قیمت کل کابینت مربوط به کابینت زمینی و ۴۰ درصد مربوط به کابینت دیواری ( ارتفاع ۷۰ سانتی متر ) است. مبنای محاسبه کابینت کمدی، کابینت ویترینی، کابینت ارتفاع ۹۰ و … از همین استاندارد ها ضریب می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …