برترین روش های تست زنی کنکور

با آشنایی با برترین روش های تست زنی کنکور می توانید به رتبه بهتری دست یابید. کتاب طلایی با ارائه راهنمایی ها و مشاوره های ایده آل به شما در این مسیر پر پیچ و خم کنکور کمک می کند. دانش آموزان دبیرستانی اغلب سوالات زیادی در مورد کنکور دارند.

کنکور بیشتر به کدام بخش از زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز اهمیت می دهند؟ آزمون های مختلفی وجود دارد که دانش آموزان دبیرستانی می توانند برای آمادگی برای پذیرش در دانشگاه در آن شرکت کنند. تحولات جدید ما را مجبور می‌کند تا با چالش ‌های زندگی در دنیایی بسیار رقابتی و پرشتاب روبرو شویم که در آن فرد باید نسبت به بازار و تقاضای آن آگاهی کافی داشته باشد. آشنایی با برترین روش های تست زنی کنکور می تواند راه شما را هموارتر سازد.

2ef3gc45hv46y 300x184 برترین روش های تست زنی کنکور

برترین روش های تست زنی کنکور را چگونه انتخاب کنیم؟

همانطور که میدانید طراحی سوالات کنکور شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران به صورت تستی یا چهارگزینه ای است که اکثر داوطلبان شرکت در این آزمون، به علت عدم آشنایی کافی با تکنیک های تست زنی، موفق به کسب نتیجه مطلوب در کنکور نمی شوند یا دائما با مشکل کمبود وقت سرو و کله می زنند.

در واقع نمی توان گفت دانش آموزانی که در امتحانات مستمر و پایانی مدرسه نمره قبولی کسب می کنند، بهترین عملکرد را نیز در کنکور سراسری خواهند داشت. زیرا میان نحوه انجام سوالات تشریحی و تستی تفاوت وجود دارد و اهمیت آشنایی متقاضیان با تکنیک ها و برترین روش های تست زنی کنکور را مشخص می کند.

پیشنهادی:  راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

از مهم ترین عواقب عدم برخورداری از اطلاعات کافی در رابطه با سوالات تستی شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان در خصوص سوالات چهارگزینه ای برای داوطلبان کنکوری، سردرگمی در حین آزمون و استرس است که تاثیر منفی و قابل توجهی روی عملکرد افراد می گذارد.

2f3rg455 300x217 برترین روش های تست زنی کنکور

با روش های تست زنی کنکور آشنا شوید

در این مرحله شما باید بعد از پایان یک مبحث یا پایان یک موضوع، از آن قسمت تست آموزشی بزنید. نیازی نیست که حتما فصل را کامل تمام کنید و بعد شروع به تست زنی کنید. اشتباه رایج دانش آموزان کنکوری این است که فکر می کنند باید 48 ساعت بعد از مطالعه ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز تست بزنند. در تست آموزشی بلافاصله بعد از اتمام مطالعه، بهتر است شروع به تست زنی کنید و این سبک تست به شما کمک می کند که تسلط بهتری روی درسنامه و جزوه پیدا کنید.

اقدام و هدف مهم در این نوع تست این است که نکات جدیدی که در تست ها یاد می گیرید رو داخل جزوه یا در درسنامه خود یاداشت کنید.

منظور از تست زمانی چیست؟

برترین روش های تست زنی کنکور تست زمانی است. این نوع تست تست هایی هستند که شما را برای زمان بندی و مدیریت زمان در کنکور کامل آماده می کنند. در این تست ها اولویت اصلی زمان است و باید قبل از شروع تست زنی، زمان را تعیین کنید.

قرار نیست در این تکنیک تست زنی شما به سرعت به زمان کنکور برسید؛ بلکه باید با نوشتن زمان دقیق، متوجه شوید که سرعت شما چقدر است و در دفعات بعدی سعی کنید سرعت تست زنی خود را به زمان کنکور نزدیک کنید.

پیشنهادی:  تبلیغ و ارتقای فروش محصولات با چاپ کاتالوگ و چاپ پوستر

2edfxg 300x184 برترین روش های تست زنی کنکور

مدیریت زمان برای تست زنی

سوالات زمان بر را دسته بندی کنید و حتما علامت گذاری کنید. بهتر است به سراغ سایر سوال های ریاضی رشته تجربی جامع کنکور خیلی سبز بروید که جواب آن ها را می دانید. در آخر اگر تایم اضافه آوردید به سراغ سوالاتی بروید که به تایم بیشتری نیاز دارد. ریاضی جامع کنکور تجربی مهروماه از آن دسته دروسی است که به تیام بیشتری نیاز دارد.

تست زنی تمرینی

این نوع تست زنی به درک و فهم بهتر مطالب و یادگیری کمک بیشتری می‌کند. تست زنی مهم‌ترین کاری است که افراد در طول سال کنکور باید آن را انجام دهند. در این تکنیک، زمان هیچ اهمیتی ندارد و تنها یادگیری حائز اهمیت است.

در واقع این کار به شما کمک می ‌کند که مفاهیم را بهتر درک کنید و هدف طراح سوال را کامل متوجه شوید. بلافاصله بعد از مطالعه هر درس مخصوصا زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز به سراغ تست ‌های تالیفی آن بروید یا از سوالات کنکور سال‌ های گذشته را استفاده کنید. بعد از تست زنی حتما پاسخ های خود را چک کرده و پاسخ را با کتاب ‌های درسی تطبیق دهید.

تست ‌‌های جمع‌بندی

یکی از برترین روش های تست زنی کنکور برای شیمی دوازدهم تست مبتکران بهمن بازرگان تست های جمع بندی است. در برخی از روزهای سال شما نیاز به جمع بندی مطالب یادگرفته شده دارید. از این دوره ‌ها می ‌توان به پایان تابستان، بعد از امتحانات ترم اول، پس از تعطیلات نوروز، و خرداد ماه اشاره کنیم.

پیشنهادی:  قطعات اصلی خطوط خردایش معدن

در این دوره ‌های زمانی می‌توانید به خلاصه‌ های خود یا چکیده‌ های هر فصل مراجعه کنید و سپس تست ‌‌های مورد نیاز را پاسخ دهید. بعد از تست ‌زنی حتما درصد تست ها را بگیرید و نکات مهم را یادداشت کنید. برنامه ریزی در این روش کمک بسیاری به شما می‌ کند.

تست زنی آزمونی

این مدل تست، همان آزمونی است که برای ارزیابی خود باید انجام ‌دهید. در این نوع باید به زمان توجه زیادی کنید؛ سپس نتیجه و درصد خود را محاسبه کنید. برای اینکار می ‌توانید از تست ‌های نکته ‌دار شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران، تست‌ های نزده و اشتباهات رایجی که مشخص کرده‌ اید، استفاده کنید.

بهتر است فضای آزمون را برای خود شبیه‌ سازی کرده و تمام تکنیک ‌های لازم را در آن رعایت کنید. بعد از آزمون نکات مهم و اشتباهات خود را در دفتری یادداشت کنید و در روزهای پایانی آن‌ ها را بخوانید.

مواد لازم برای تست زنی در کنکور

برای اینکه بتوانید برترین روش های تست زنی را انتخاب کنید و بتوانید در کنکور زیست شناسی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز را با درصد بالایی قبول شوید، بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید.

دانش کافی در موضوع مورد نظر

واضح است که برخورداری از اطلاعات کافی و منظم، برای هر نوع امتحان شیمی یازدهم واجب تک جلدی مبتکران نیاز است. بنابراین سعی کنید تا حد توان‌، در موضوع مورد نظر را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات کافی روش صحیح مطالعه نیز بسیار اهمیت دارد.

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …