راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

images راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

آیا دوست دارید تابستان خود را در ساحل بگذرانید؛ اما از اصلاح موهای زائد خود خسته شده‌اید؟ یک خبر خوش برای شما داریم! با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی با اصلاح، تیغ، وکس، موم و… خداحافظی کنید. لیزر درمانی روشی مؤثر و بی‌خطر برای ازبین‌بردن موهای زائد برای همیشه است. اگر قصد لیزر موهای ضخیم  واژن خود را دارید، با ما همراه باشید تا یکی از مؤثرترین راه‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم مانند بسیاری از زنان دیگر از اصلاح ناحیه تناسلی خود با انواع تیغ‌ها و اپیلاسیون خسته شده‌اید، با ما همراه باشید تا هرآنچه لازم است درمورد لیزر موهای زائد واژن بدانید را در اختیار شما بگذاریم.

لیزر موهای زائد برزیلی و بکینی چیست؟

لیزر موهای زائد برزیلی و بکینی هر دو روشی برای ازبین‌بردن تمام یا برخی از موهای ناخواسته‌ای هستند که در ناحیه شرمگاهی رشد می‌کنند. این دو روش از لیزر موهای زائد واژن کمی باهم تفاوت دارند. لیزر موهای زائد بکینی موهای طرفین ناحیه شرمگاهی (و گاهی اوقات قسمت بالایی) را هدف قرار می‌دهد؛ اما لیزر موهای زائد برزیلی تمام موهای ناحیه تناسلی شما را از بین می‌برد. هر دو روش ایمن و مؤثر در ازبین‌بردن موهای زائد واژن هستند و باعث می‌شوند بهترین احساس را نسبت به ناحیه تناسلی خود داشته باشید. هر دو روش نتایج بلندمدت را ارائه می‌دهند.

لیزر موهای پرزی و ضخیم واژن نیاز به اصلاح، اپیلاسیون و کندن موها را از بین می‌برد. ممکن است به تکرار جلسات لیزر نیاز داشته باشید تا این ناحیه 100 درصد بدون مو بماند؛ اما لیزر ناحیه تناسلی راهی مؤثر برای ازبین‌بردن موهای این ناحیه است؛ هرچند هر شخص متفاوت است. برخی از افراد برای چند ماه کاهش رشد مو را در ناحیه واژن احساس می‌کنند؛ درحالی‌که برخی دیگر سال‌ها از داشتن پوستی صاف و بدون مو لذت خواهند برد. لیزر موهای زائد واژن همچنین راهی عالی برای کاهش خطر رشد موهای زیرپوستی است که معمولاً در این قسمت از بدن رشد می‌کنند.

پیشنهادی:  دختری که کامل یخ زده بود به طرز شگفت انگیزی زنده شد!

لیزر موهای زائد واژن چه کاربردی دارد؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی شامل استفاده از فناوری لیزر است. لیزر، پالس‌های نوری را به فولیکول‌های موهای زائد می‌فرستد و ریشه آن‌ها را از بین می‌برد تا دیگر نتوانند رشد کنند. موهای زائد با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند؛ بنابراین لیزر برای ازبین‌بردن موهای زائد به چندین جلسه درمانی نیاز دارد. چرخه رشد مو شامل سه مرحله است و لیزر تنها زمانی مؤثر است که مو در مرحله رشد فعال باشد. جلسات درمانی متعدد (بافاصله چند هفته) این مسئله را تضمین می‌کند که هر مو در هنگام رشد از بین می‌رود. لیزر موهای زائد واژن برای افراد با هر نوع پوست مؤثر است؛ اما افرادی که پوست روشن و موهای تیره‌ای دارند، بهترین نتایج را می‌بینند. فراموش نکنید برای تاثیرگذاری بیشتر و گرفتن نتیجه انتخاب مرکز لیزر معتبر اهمیت زیادی دارد. مرکز لیزر مروارید با داشتن فضای بهداشتی و مناسب و دستگاه‌های به‌روز و پیشرفته بهترین خدمات را در زمینه لیزر به مشتریان ارائه می‌دهد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی و واژن درد دارد؟

بهترین مزیت لیزر موهای زائد زنان در ناحیه واژن این است که خیلی دردناک نیست. اکثر مراجعان فقط یک درد جزئی را احساس می‌کنند. اغلب این درد با برخورد سوزن‌های خیلی ریز به پوست مقایسه می‌شود. قبل از انجام لیزر موهای زائد واژن تکنسین لیزر شما از روش‌های خنک‌کننده برای تسکین پوست استفاده می‌کند و این کار باعث کاهش میزان درد خواهد شد.

قبل از لیزر موهای زائد واژن باید چه‌کارهایی انجام دهیم؟

اولین مرحله لیزردرمانی، تعیین وقت مشاوره از یک مرکز لیزر مطمئن و معتبر است. در طول جلسه مشاوره، تکنسین شما تخمینی از تعداد درمان‌هایی که نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین توضیح خواهند داد که این فرایند چگونه انجام می‌شود و قبل و بعد از جلسات لیزر موهای زائد واژن باید چه‌کارهایی انجام دهید. برای به‌حداقل‌رساندن عوارض جانبی و مشاهده بهترین نتایج، مهم است آنچه را که تکنسین شما می‌گوید در روزها و هفته‌های منتهی به جلسه لیزر درمانی انجام دهید.

پیشنهادی:  مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه های راک ( قفسه انباری فلزی ) در نگهداری از وسایل سنگین می گوید | تجهیز فروشگاه های زنجیره ای با قفسه های فروشگاهی شیک شلف

حدود شش هفته قبل از درمان، باید ازبین‌بردن موها با اپیلاسیون را متوقف کنید؛ زیرا فولیکول مو باید دست‌نخورده باشد تا لیزر موهای زائد واژن مؤثر واقع شود. همچنین باید از برنزه کردن پوست خودداری کنید تا پوست شما در طول درمان دارای سطوح طبیعی ملانین باشد. در روزهای منتهی به جلسه لیزر، باید از مصرف برخی داروها مانند رقیق‌کننده‌های خون و مسکن‌ها اجتناب کنید. همچنین ممکن است تکنسین از شما بخواهد یک روز قبل از اولین جلسه لیزر موهای زائد واژن، ناحیه موردنظر را با تیغ اصلاح کنید.

پس از لیزر موهای زائد واژن باید چه‌کارهایی انجام بدهیم؟

واکنش بدن هر فرد به لیزر موهای زائد واژن متفاوت است. برخی از افراد عوارض جانبی جزئی را تجربه می‌کنند. اکثر عوارض جانبی در عرض چند ساعت از بین می‌روند. متورم‌شدن و قرمزشدن پوست در چند ساعت اول پس از یک جلسه طبیعی است. آلوئه‌ورا معمولاً تنها چیزی است که برای تسکین و آرامش پوست خود نیاز دارید. برخی از مراجعان ممکن است در ساعات اولیه پس از لیزر واژن دچار خارش جزئی شوند. آلوئه‌ورا در این مورد نیز می‌تواند مفید باشد.

نتایج لیزر موهای زائد واژن برای هر کس متفاوت است. انتظار نداشته باشید که بعد از اولین جلسه لیزر نتایج فوری را مشاهده کنید. معمولاً روزها و گاهی هفته‌ها طول می‌کشد تا ریزش موهای ناحیه تناسلی شروع شود. در واقع ممکن است برای ازبین‌بردن کامل موهای واژن به چندین جلسه درمانی نیاز داشته باشید.

پیشنهادی:  چرا برای خانم ها مهم است که کیف پول داشته باشند؟

همچنین بخوانید: لیزر موهای ران

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد واژن

برای به‌حداقل‌رساندن عوارض جانبی، باید توصیه‌های بعد از لیزر موهای زائد واژن را جدی بگیرید. افرادی که به ناحیه تحت درمان اهمیتی نمی‌دهند، ممکن است عوارض جانبی شدیدتری مانند جای زخم و تاول را نیز تجربه کنند. اول‌ازهمه، از قرارگرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید. این موضوع شامل نور طبیعی خورشید و نور مصنوعی است؛ زیرا هر دو می‌توانند اثرات نامطلوبی داشته باشند. در روزهای بعد از درمان از پوشیدن لباس زیر و لباس تنگ خودداری کنید. همچنین باید از استخر، جکوزی، اتاق بخار و سایر فعالیت‌هایی که ممکن است باعث تعریق بیش از حد ناحیه تناسلی شود خودداری کنید. باید پیش از هر جلسه لیزر واژن پوست خود را لایه‌برداری کنید و از آب بسیار داغ یا بسیار سرد برای شستن این ناحیه استفاده نکنید. حتماً قبل از انجام لیزر موهای زائد واژن با تکنسین خود درمورد مراقبت‌های بعد از جلسه لیزردرمانی صحبت کنید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

جمع‌بندی

اگرچه ممکن است لیزر موهای ریز و درشت بیکینی و واژن ترسناک به نظر برسد؛ اما این روش ازبین‌بردن موهای زائد کاملاً مؤثر و ارزشمند است. با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی از شر موهای این ناحیه خلاص می‌شوید و به مقدار زیادی در وقت، انرژی و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید. لیزر موهای زائد واژن تضمین خواهد کرد که همیشه موقع پوشیدن لباس شنا یا لباس زیر احساس اعتمادبه‌نفس خواهید داشت؛ بنابراین، هرچه زودتر دست‌به‌کار شوید و شانس داشتن ناحیه تناسلی صاف و درخشان را به خود هدیه دهید. برای رزرو نوبت از مرکز معتبر لیزر مروارید می‌توانید به نشانی www.laser-morvarid.com بروید و از خدمات عالی این مرکز استفاده کنید. زیبایی حق شماست، از آن غافل نشوید.

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …