مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه های راک ( قفسه انباری فلزی ) در نگهداری از وسایل سنگین می گوید | تجهیز فروشگاه های زنجیره ای با قفسه های فروشگاهی شیک شلف

erfgitu4h6786ht578u 238x300 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه  های  راک (  قفسه انباری فلزی ) در نگهداری از وسایل سنگین می گوید | تجهیز فروشگاه های زنجیره ای با قفسه های فروشگاهی شیک شلف

کارخانه ها و کارگاه های تولیدی با ابزار و ماشین آلاتی سروکار دارند که وزن و ابعاد بزرگی داشته و نمی توان آن ها را در هر نقطه ای رها کرد. با این اوصاف این قبیل کسب و کارها نیاز به نوعی قفسه بندی خاص دارند که بتواند در برابر وزن سنگین مواد تولیدشده و ابزارآلات مقاومت داشته باشند. در همین راستا تصمیم گرفتیم با جناب آقای شفیعی مدیرعامل مجموعه شیک شلف مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد قفسه بندی مناسب انباری ها گفتگو کنیم.

-آقای شفیعی همانطور که خودتان می دانید کارخانجات صنعتی از دستگاه های سنگینی استفاده می کنند. این دست کارخانجات چگونه می توانند وسایل خود را مرتب در انباری قرار دهند؟

به طور کلی انباری ها چه قرار باشد جای دهنده وسایل سنگین باشند و چه قرار باشد خرت و پرت های کوچک را میزبانی کنند، لازم است تا به طور دقیق قفسه بندی شوند تا اجزای موجود در انباری را با نظم و ترتیب روی قفسه ها قرار داد و در موقع نیاز به آسانی آن ها را پیدا کرد. کارخانجات صنعتی برای قفسه بندی انباری های خود می توانند از قفسه راک انباری استفاده کنند. قفسه راک نوعی قفسه است که از آن برای انبار کردن وسایل با وزن های بالا استفاده می شود. قفسه راک از مواردی مانند بازویی راک، قاب راک، کفپوش پانل راک، پالت راک و … تشکیل شده که می توان با سر هم کردن آن ها قفسه ای داشت که تحمل وزن تا 1800 کیلوگرم را داشته باشد. مزیت فوق العاده قفسه راک در این است که ارتفاع طبقات آن قابل شخصی سازی است؛ یعنی اگر دستگاهی دارید که ارتفاع زیادی دارد، می توانید طبقه بالایی را چند متر بالاتر از حد معمول نصب کنید. قفسه راک در دو نوع قفسه راک سنگین و قفسه راک نیمه سنگین تولید می شود. قفسه راک نیمه سنگین تا 1000 کیلوگرم وزن را می تواند تحمل کند در حالی که مدل سنگین قفسه راک حتی تا 1800 کیلوگرم را نیز می تواند تاب بیاورد.

پیشنهادی:  چگونه مشاغل به سلامتی آسیب می رسانند؟ + راه های پیشگیری از آن

-فروشگاه های مختلف همواره به دنبال راهی هستند تا بیشتر اقلام خود را در معرض دید مشتریان خود بگذارند با این حال کمبود جا این اجازه را به آن ها نمی دهد. چه پیشنهادی برای فروشگاه داران دارید؟

پیشنهاد من به فروشگاه ها استفاده از قفسه فروشگاهی ( خود ایستا , قفسه وسط فروشگاهی و قفسه فروشگاهی دیواری ) است. فروشگاه ها، به خصوص فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در ساعاتی از روز ممکن است پذیرای تعداد بالایی مشتری همزمان باشند. تجمع افراد باعث می شود خدمات رسانی به تمام مشتریان به نحو احسن امکان پذیر نباشد. بنابر این با استفاده از انواع قفسه فروشگاهی نه تنها می توان محصولات بیشتری را در دید مشتریان قرار داد، بلکه می توان در خدمت رسانی بهتر و سریع تر به آن ها نیز موفق تر عمل کرد. قفسه فروشگاهی در انواع مختلفی مانند قفسه وسط فروشگاهی، قفسه فروشگاهی خود ایستا و قفسه فروشگاهی یک طرفه و دوطرفه تولید می شود. برای مثال من همیشه به فروشگاه های زنجیره ای موادغذایی پیشنهاد می کنم از مدل وسط فروشگاهی استفاده کنند. از آن جا که این فروشگاه های بزرگ باید از هر محصول چندین مدل داشته باشند، می توانند با استفاده از قفسه وسط فروشگاهی تمامی برندهای مختلف یک محصول را در نزدیکی یکدیگر قرار دهند تا مشتریان به آسانی بتوانند مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و گزینه مناسب را خریداری کنند.

پیشنهادی:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

vtyj4ny689u4y0945y459yuj45tj 300x289 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه  های  راک (  قفسه انباری فلزی ) در نگهداری از وسایل سنگین می گوید | تجهیز فروشگاه های زنجیره ای با قفسه های فروشگاهی شیک شلف

– یکی از کاربران سایت مدیریت کتابخانه ای بزرگ را برعهده دارند و پرسیده اند که چه نوع قفسه ای برای مرتب کردن کتاب های آن جا مناسب است؟

در کتابخانه ها تعداد بی شماری کتاب در اندازه ها و وزن های متفاوت یافت می شود؛ از همین جهت لازم است تا قفسه بندی کتابخانه تحمل وزن کتاب ها را داشته باشد. به این کاربر عزیز سایت پیشنهاد می کنم تا از قفسه فلزی استفاده کنند. قفسه فلزی ( قفسه فلزی انباری ، قفسه فلزی منزل ، خرید قفسه فلزی طوسی ) پرکاربردترین نوع قفسه بندی است که برای مدت هایی طولانی در فروشگاه های و مکان های متفاوتی نظیر انباری ها، مدارس، باشگاه های ورزشی، مدارس و … استفاده می کنند. یکی از اصنافی که به ما برای قفسه بندی فلزی مراجعه می کنند، کتابخانه ها هستند که مجموعه شیک شلف همیشه به آن ها پیشنهاد می کند تا از قفسه فلزی استفاده کنند.

– جناب شفیعی برای قفسه بندی انباری منازل چه نوع قفسه ای را پیشنهاد می کنید؟

انباری های منازل، به خصوص اگر بزرگ باشند نیاز است تا با قفسه بندی مناسب منظم و ترتیب بندی شوند در غیر این صورت پس از مدتی کوتاه متوجه خواهید شد که انباری منزل تان به قدری بی نظم شده که نمی خواهید حتی در آن جا قدم بگذارید. قفسه انباری ( قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری راک ، قفسه انباری مشبک ، خرید قفسه انباری منزل ) نوعی قفسه است که با استفاده از آن می توان وسایل موجود در انبار را با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر چید. قفسه انباری در انواع مختلفی مانند قفسه انباری راک، قفسه انباری پیچ و مهره ای، قفسه انباری مشبک و … تولید می شود که قفسه انباری پیچ و مهره ای به سبب نصب آسان و همچنین امکان جداسازی و سرهم بندی راحت، نظر افراد را جلب کرده است.

پیشنهادی:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

oitv059uy985yu94yuv5y09u45 249x300 مدیرعامل شیک شلف از مقاومت بالای قفسه  های  راک (  قفسه انباری فلزی ) در نگهداری از وسایل سنگین می گوید | تجهیز فروشگاه های زنجیره ای با قفسه های فروشگاهی شیک شلف

-ممنون بابت توضیحات جامع و کاربردی شما. لطفا در مورد مجموعه شیک شلف هم توضیحاتی ارائه دهید و بتوانید افراد چگونه می توانند با مجموعه شما ارتباط برقرار کنند؟

مجموعه شیک شلف کار خود را در سال 1388 با هدف تولید و توزیع باکیفیت ترین تجهیزات فروشگاهی آغاز کرد و طی 12 سال فعالیت خود با شناخت نیازهای روز جامعه و همگام بودن با ترندهای روز جهانی، توانسته خود را به عنوان یکی از بااعتبارترین برندهای تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی مطرح کند. با لطف مردم عزیز و عنایت خداوند، توانسته ایم فروش های بسیار بالایی را تجربه کنیم و روز به روز کیفیت محصولات مان را بهبود ببخشیم. تجهیزات تولید شده توسط شیک شلف همانند قفسه راک و قفسه فروشگاهی با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و مراحل ساخت آن همگام با آخرین استانداردهای روز دنیا پیش می رود.

یکی از خدماتی که همراه با خرید تجهیزات فروشگاهی از شیک شلف ارائه می شود، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. در صورتی که در مورد ابعاد قفسه مورد نظر خود اطمینان ندارید، می توانید از کارشناسان فنی شیک شلف کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

آیا دوست دارید تابستان خود را در ساحل بگذرانید؛ اما از اصلاح موهای زائد خود …