علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

یکی از بدترین اتفاقاتی که میتونه برای ما بیوفته اینه که بعد از میکاپمون میبینیم کرم پودر روی پوستمون حالتی کیکی و ماسیده پیدا کرده و نمیتونیم دلیلش رو پیدا کنیم درحالی که محصولاتی که استفاده میکنیم باکیفیت هستن. اما مشکلی اصلی اینه که ما توی روند میکاپ یک سری ایراد ها داریم که متوجهشون نیستیم ، به همین خاطر میخوام اینجا اصلی ترین دلایل رو بگم و در نهایت بهتون یاد بدم که چه کارهایی رو باید برای جلوگیری از اون انجام بدید.

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

  1. پوستتون رو تمییز نمیکنید. یکی از اصلی ترین علت ها اینه که رو پوست چرب و آلوده میکاپ میکنید.
  2. پوست رو آبرسانی و هیدراته نمیکنید و روی پوست خشک و کدر کرم پودر رو استفاده میکنید.
  3. از کرم پودرتون بیش از حد نیاز استفاده میکنید.
  4. فکر میکنید هر چقدر پودر فیکس بیشتری استفاده کنید، میکاپتون بهتر میشه.
  5. در انتهای میکاپتون از اسپری فیکس استفاده نمیکنید.

این 5 تا اصلی ترین دلایلی هستن که کرم پودر، در میکاپ ماسیده و کیکی میشه.در ادامه میریم سراغ مراحلی که باعث میشن این اتفاق نیوفته.

پیشنهادی:  طعم اصیل نان لواش، با دستان اتوماتیک

روش های جلوگیری از ماسیده شدن میکاپ :

 

پاکسازی پوست:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

این مرحله برای انواع پوست مخصوصا کسایی که پوست چربی دارند واجب هست. قبل از شروع میکاپ، با استفاده از شوینده مناسبِ پوستتون، صورتتون رو خیلی خوب تمییز کنید. این کار رو حتی وقتی میکاپی ندارین هم انجام بدین، چرا که چربی ترشح شده و آلودگی های جذب شده در طی روز رو از روی پوستتون پاک میکنه و باعث میشه محصولات بعدی که قراره روی پوست قرار بگیرن خیلی بهتر جذب و فید بشن.


آبرسانی و تغذیه پوست :

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

وقتی که پوستتون رو پاکسازی میکنید آماده دریافت و جذب محصولاتِ پوستی هست. بعد از مرحله ی شستشوی پوست، باید پوستتون رو با آبرسان و مرطوب کننده خیلی خوب هیدراته کنید، این کار باعث میشه محصولاتِ آرایشی و در کل میکاپتون خیلی بهتر و زیباتر روی پوستتون فید بشه .


انتخاب کرم پودر:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

برای اینکه میکاپتون کیکی نشه باید کرم پودرتون رو مناسب با پوستتون انتخاب کنید برای مثال اگر پوست چربی دارید، نباید محصولی که خاصیت مرطوب کنندگی داره رو روی پوستتون بزنید. نکته بعدی میزانِ کرمی هست که روی پوست استفاده میکنید. باید کم کم کرم پودر رو بزنید چرا که وقتی حجم زیادی از اون رو استفاده میکنید نه تنها فیدش بسیار سخت تر میشه بلکه فقط پوستتون رو سنگین میکنه و در نهایت میکاپتون خیلی کیکی و بد بنظر میرسه.

پیشنهادی:  تاثیر جالب شغل نماشویی ساختمان بر روان انسان

ابزار مناسب برای فید:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

بهترین کار اینه که ابتدا با براش، سپس با اسفنج آرایشی کرم پودرتون رو اپلای و فید کنید، اینجوری محصول خیلی خوب روی پوستتون قرار میگیره و بسیار طبیعی تر دیده میشه.


3 دقیقه صبر کنید:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام بدین، اینه که بعد از اپلای و فید کرم پودر باید 3 دقیقه بهش زمان بدید و دوباره بعد از این تایم با اسفنج تمییز کرمتون رو فید کنید. این کار باعث میشه کرم پودر خیلی بهتر و زیباتر روی پوستتون قرار بگیره.


استفاده از پودرفیکس:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

به میزانِ کمی از پودرفیکستون رو با براش بردارید و روی پوست قسمت هایی که نیاز هست، مثل زیر چشم ، پیشانی و اطراف بینی که مستعد چرب شدن هستن و قسمت هایی مثل خط خنده، که میدونید کرم پودر ممکنه خط بندازه بزنید، به هیچ وجه از پودر به میزان خیلی زیادی استفاده نکنید، این کار فقط باعثِ سنگین شدن پوستتون میشه.

پیشنهادی:  طراحی مدل لباس با مواد غذایی

استفاده از سپری فیکس:

%name علت های ماسیدگی کرم پودر و روش جلوگیری:

شما فقط یک بار از اسپری فیکس استفاده کنید، فرق میکاپتون رو با قبل خیلی خوب متوجه میشین. اسپری فیکس ها نه تنها، ماندگاری میکاپ رو بالا میبرن، بلکه باعث میشن تمامی محصولاتی که استفاده کردید خیلی خوب روی پوستتون بخوابن و به اصطلاح محصولات به خورد همدیگه برن . اسپری ها باعث میشن میکاپتون خیلی زیباتر و شیک تر دیده بشه. حتی در طول روز میتونید برای رفرش کردن میکاپ ازشون استفاده کنید.


خب دلایل کیکی شدن میکاپ و روش های جلوگیری از اون رو به شما اموزش دادیم. برای اینکه بتونید محصولاتی که در متن گفتیم رو ببینید و خریدتون رو انجام بدین وارد سایت مای سفورا بشین و اگر سوالی داشتین میتونید خیلی راحت با مشاوران این سایت در ارتباط باشین

مطلب پیشنهادی

نکات سفارش و ساخت پروتز دست و انگشت مصنوعی

از دست دادن جزئی دست حدود 90 درصد از قطع عضوهای اندام فوقانی را شامل …