بیوگرافی بهروز پرستویی

بهروز پرستویی هنرمند جوان کشور، فرزند پرویز پرستویی اسطوره تجارت نمایش ایران است. بهروز پرستویی شباهت زیادی به پدرش دارد. بهروز پرستویی یک خواهر به نام سمیرا نیز دارد. بهروز پرستویی اولین بار در کودکی در فیلم آجین گلاسی ایفای نقش کرد. ابراهیم حاتمی کیا پس از دیدن بهروز پرستویی بهروز پرستویی را برای ایفای نقش ابوذر کوچکترین پسر حاج کاظم با بازی پرویز پرستویی انتخاب کرد و سپس در سریال قهرمانان نمی میرند به ایفای نقش پرداخت. بهروز پرستویی به دلیل شباهت به پدرش در سریال همه گهن نقش پدرش را بازی کرد.

1 163 بیوگرافی بهروز پرستویی

بهروز پرستویی در حدود 4 سال فعالیت سینمایی و تلویزیونی هرگز وارد عرصه بازیگری نشده است، بنابراین مشخص است که علاقه چندانی به بازیگری ندارد و بعید است از این پس تصمیم جدی برای فعالیت در این عرصه بگیرد، اما به همین دلیل است. ، او هنوز به عنوان یک بازیگر به حساب می آید و شخصیت هایی که می بینیم بچه ها یا پدران جوان هستند.

پیشنهادی:  زندگینامه مهراب قاسم‌خانی نویسنده، طراح و بازیگر

2 138 بیوگرافی بهروز پرستویی

بهروز پرستویی امروز در فضای مجازی خبر پسرم با کارگردانی آقای مصطفی کیایی عزیز در سریال شبکه خانوادگی «هم گهن» گفتگوی پرنشاطی انجام داد.نظرات و اخبار مربوط به این موضوع را خواندممثال: چقدر پدر و پسر شبیه هم هستند. پسر بهتر از پدر است، به نظرم خیلی جالب است، برای جلوگیری از سوء تفاهم و توضیح درست، این پست را منتشر نکردم. اما متاسفانه گاهی عزیزان به خواندن پست هایشان توجهی نمی کنند و کجا می بینم کامنت هایی که می گویند: بله، حالا این کار چه فرقی با آقای بون و آقایان دارد؟ ما فارغ التحصیلان هنرهای زیادی داریم که این فرصت ها را نداشته اند.

پیشنهادی:  بیوگرافی مریم سلطانی

3 136 بیوگرافی بهروز پرستویی

البته آقای مصطفی کیایی در این پست توضیح دادند که پسرم فقط به این دلیل در این سریال حضور پیدا کرد که در نقش درنا مدنی هنرمند نقش رویا تیموریان جوان شبیه من بود. ناگفته نماند که بهروز پرستویی در فیلم آژانس شیشه ای نیز نقش آفرینی کرده بود، زیرا شبیه پسر کوچکترم بهروز پرستویی و دخترم هارود در سریال پهلوانان بود که به عنوان تهیه کننده نمرده بودند. دوست عزیزم آقای محمد بیک به دنیا اومده و دو تا بچه باردارن امیدوارم لنگ نزنن و در سه اقبال اجرا کنن. اگر برای او برنامه ریزی کرده بودم که وارد تجارت نمایشی شود، می توانستم از او حمایت زیادی کنم، مثل افرادی که با من کاری ندارند، من از هنر آنها در دنیا حمایت می کنم.

پیشنهادی:  بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …