بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. مدیریت دانش را بیاموزید او با حضور در دوره آقای حمید سمندیان به هنرنمایی رسید، از همان زمان بازی در فیلم انتظار را آغاز کرد، سپس فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کرد و در سریال کلانتر بازی کرد. او که بیشتر به خاطر بازی در «سه در چهار» یکی از پرمخاطب ترین درام های مجید صالحی در بین تماشاگران شناخته می شود، چند سالی است که برای اداره سالن زیبایی شیمر از بازیگری دور بوده است. او به این شغل بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

1. آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی کار هنری را با گذراندن کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او بلافاصله برنده شد و در سال ۱۳۷۹ با اولین فیلم معرفی شد و بدین ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 2012 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و به همین دلیل به شهرت رسید. بعدها به ساخت سریال‌هایی مانند جوان معزور (1392)، سریال‌های سه در چهار، نقش زنان در نقش ماهرخ و… پرداخت.وی در سال 1392 در سریال دولت الشون شرکت کرد و پس از آن حدود شش سال با حرفه بازیگری خداحافظی کرد و از سال 1397 مجدداً فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و این بار در سریال خان نقش مهاراخ را بازی کرد.این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

پیشنهادی:  بیوگرافی حسین مهری

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از استراحت در صنعت سرگرمی، چندین سال است که سالن زیبایی شیمو را اداره می کند و تاکنون سه شعبه را با موفقیت افتتاح کرده است. جالب اینجاست که حتی اگر چنین سالنی داشته باشد، سادگی را دوست دارد و چهره های ناآشنا برایش جذاب نیستند. او از درآمد سالن زیبایی بسیار راضی است اما می گوید مشکلاتی وجود دارد اما در مقایسه با بازیگری مزیتش این است که می تواند شب ها استراحت کند و مجبور نباشد برای پروژه ای به شهر برود. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و… از سالن زیبایی او حمایت کرده اند به این معنا که این حس را گفته اند. دوری از او برای یک بازیگر مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

کار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی علاقه داشت و آن را شغل خود قرار داد. علاوه بر این او به نواختن پیانو نیز علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

پیشنهادی:  بیوگرافی حمید جبلی

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی از شبکه نمایش خارج شد

او شش سال است که در ابتدا به عنوان یک آرایشگر از عرصه نمایش دور بوده است و به گفته خودش نیاز روزانه به خدمات در محیط کار باعث شده است که از نمايشگاه خارج شود. اما او با بیان اینکه خوشبختانه تعدادی از دوستان هنرمند به دیدن او آمده اند و احساس می کند بازیگری دور از دسترس نیست، گفت که چون فرصت های شغلی زیادی برایم پیش آمده، کند عمل می کند. او پس از ترک شبکه نمایش برای شروع به کار آرایشگری و درست غذا نخوردن و ورزش نکردن به دلیل کار، آشکارا تغییر کرد و گفت اگر من همان مریم سلطانی بودم که در برنامه می بینید، باید سخت کار کنم، ساعت 6 صبح بیدار می شوم تا ورزش کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

بازی مهمانی وب مستر

مریم سلطانی یکی از دلایل خروج از برنامه را جلسه برخی مدیران شبکه عنوان کرد. وی نامی از آنها را مشخص نکرد، اما گفت: برخی از کارگردانان با یک هنرمند مرتبط هستند و گاهی همسر و فرزندانشان از آنها می خواهند که بر اساس سلیقه شخصی خود بازیگری را برای بازی استخدام کنند.به همین دلیل من کمی احساس خطر می کنم زیرا نمی خواهم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس می گیرند یا خیروی با انتقاد از یکی از مدیران این شبکه گفت که هرجا نام من بوده خط کشیده است. مریم سلطانی گفت که به بازیگری علاقه دارد و زمانی که سرگرمی بود تا آخر روز کار می کرد به طوری که کمتر از یک هفته بیکار بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ترانه سرا و خواننده علی پرمهر

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه چهار

سه چهارم مجموعه ها مملو از هنرمندان پرطرفدار است، بنابراین مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین مجموعه ای سخت است. او گفت در این سریال او و خانم لرستانی هر روز درد دل می کردند و در صحنه پایانی با هم بودند. جناب آقای مجید سالیش کارگردان نمایش هم سرشار از انرژی و درخشندگی است. بسیاری از مردم با بازی در این نمایشنامه با او آشنا شدند، هر بار که عکسی از سالن زیبایی لیان گرفته می شد، همه پیام می دادند و با یکدیگر چت می کردند.

پیشنهادی:  بیوگرافی کامل مجید پتکی + عکس مجید پتکی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …