کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

3666277952 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

کلیسای کازان در مسکو

 

بازديد از کلیسای کازان رایگان است؛ ولی توجه داشته باشید که براي وارد شدن به کلیسا بانوان باید موهایشان را بپوشانند.

کلیسای کازان در روسیه
براي دیدن یکی از کلیساهای معروف مسکو باید به شمال شرقی میدان سرخ بروید؛ جایی که میتوانید به تماشای کلیسای جامع کازان( Kazan Cathedral) بنشینید و از دیدن رنگ های سفید، قرمز و سبز در نمای آن لذت ببرید. کلیسای کازان با اسم کلیسای بانوی ما از کازان (Cathedral of Our Lady of Kazan) هم شناخته ميشود و از جمله بناهای پربازدید شهر مسکو به شمار میرود .

3536123954 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

کلیسای کازان از کلیساهای معروف روسیه

تاریخچه کلیسای کازان
کلیسای کازان بین سال های ۱۸۰۱ و ۱۸۱۱ ساخته شد. تمام مجموعه آن، به وسیله شخصی به اسم آندره ورونیخین( Andrey Voronikhin) طراحی شده بود تا با یک کلیسای کوچکی دیگری که در اینجا قرار داشت، جایگزین شود. کلیسای کازان بعنوان بنای مشابهی برايبنای بانوی ما کازان ساخته شده است.

پیشنهادی:  بیوگرافی زنده یاد حسین عرفانی

2656330267 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)
 عکس های کلیسای کازان

امپراطور پل، خواهان ساخت بنایی شبیه سنت باسیلیکای روم در روسیه شد. این پادشاه، امید داشت که بتواند سنت پترزبورگ را به رم شمال دنیا تبدیل نماید. یک مرکز قدرت دینی که بتواند تصمیم های مهم در این زمينه را بگیرد. در همین راستا هم می خواست که بنای کلیسای کازان سنت پترزبورگ دقیقا مثل به فوروم رومی در واتیکان باشد. با این وجود، این بنا هم اینک تبدیل به یکی از نماد های سنت پترزبورگ شده و خانه ای شده تا هنرمندان، معماران و امپراتوری ها آثار ارزشمند خود را در اطرافش جانمایی کنند.

پیشنهادی:  مدل تیشرت 2019 دخترانه 98 + راهنمای خرید تی شرت و ست کردن tshirt

2627017780 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

 نمای داخلی کلیسای کازان

پس از سقوط کمونیسم، دوباره بسياري از بناهای دینی در روسیه بازسازی شدند. در این بین به کلیساها توجه ویژه نشان داده شد و روس ها براي احیای کلیساها از جمله کلیسا کازان روسیه سعی نمودند. در پی این حادثه و تصمیم، فضاهای بیرونی و داخلی کلیسا کازان سنت پترزبورگ در بین سال های ۱۹۵۰ تا ۱۹۶۸ بازآفرینی شد. همچنين انجام اداب و مراسم های دینی در این بنا، دوباره از سال ۱۹۹۱ آغاز شد. همچنين مجسمه مشهور بانوی ما کازان در سال ۲۰۰۲ دوباره به بنا برگشت.

1846856168 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

 نمای داخلی کلیسای کازان

کلیسای کازان کجاست؟
کلیسای جامع کازان در خیابان نوسکی، میدان« کازانسکایا»( Kazanskaya) واقع شده و با پیاده شدن در ایستگاه متروی خیابان نوسکی میتوانید به آسانی به آن دسترسی داشته باشید.

پیشنهادی:  پیام التماس دعا شبهای قدر

3005564387 کلیسای کازان، از بناهای پربازدید مسکو (+تصاویر)

  نمای داخلی کلیسای کازان

ساعتهای بازديد از کلیسای کازان
ساعت بازديداز کلیسای کازان ، دوشنبه تا جمعه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۸:۰۰ شب، شنبه و یک شنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۰۰ شب
بازديد از کلیسای کازان رایگان است؛ ولی توجه داشته باشید که براي وارد شدن به کلیسا بانوان باید موهایشان را بپوشانند. افرادی که داخل کلیسا هستند اغلب ارتدوکسی بوده و در مورد خانم هایی که موهایشان را نپوشانده اند کمی معذب خواهند بود. همچنين در حین خطابه اجازه وارد شدن به کلیسا وجود دارد ولی عکس برداری حین مراسم خارج از نزاکت به شمار میرود .

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی …