کابینت آشپزخانه بدنه فلز درب ام دی اف از کجا بخریم ؟

kvm54uny4jy4ionyj459yj95uj 300x240 کابینت آشپزخانه بدنه فلز درب ام دی اف از کجا بخریم ؟

ورق گالوانیزه نوعی فولاد است، که سطح آن را روی(zn)  پوشانده است. روی(zn)  استفاده شده در این نوع فولاد سبب می‌شود تا این فلز در مقابل فرسودگی و خوردگی مقاومت داشته باشد. تقریبا نیمی از تولید روی در جهان در این فرآیند استفاده می‌شود. روی باعث افزایش طول عمر صفحه فولاد یا گالوانیزه می‌شود. با توجه به اینکه قیمت کابینت های آشپزخانه فلزی درب ام دی افی در بازار سفارشی ساز بسیار بالا است، و امکان خرید برای همه اقشار جامعه ممکن پذیر نیست، ما به شما فروشگاه اینترنتی اُرینب https://orinab.com رو معرفی میکنیم که خیلی سریع و آسان می توانید انواع کابینت فلزی آماده درب ام دی اف رو مشاهده و خرید نماید.  یکی از ویژگی های این وب سایت امکان خرید سرویس کابینت و انواع تیکه کاری های کابینت است. همچنین زمان تحویل کابینت های خریداری شده در این وب سایت بسیار پایین است، بصورتی که در بعضی از استان ها تحویل کابینت خریداری شده بعد از خرید امکان پذیر است.

چرا از ورق گالوانیزه در ساخت بدنه کابینت فلزی آشپرخانه استفاده می‌شود؟

ورق فولادی با روکش روی یا گالوانیزه باعث می‌شود تا کابینت‌های آشپزخانه در مقابل فرسودگی و زنگ زدن بسیار مقاوم باشند. با توجه به اینکه احتمال پاشیده شدن آب و یا شستشوی کابینت در آشپزخانه بسیار زیاد است، می‌توان با استفاده از ورق‌های گالوانیزه در ساخت کابینت‌ها، مقاومت آن‌ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی افزایش داد.

پیشنهادی:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

cnjh3489utnvn938utn945ut 300x240 کابینت آشپزخانه بدنه فلز درب ام دی اف از کجا بخریم ؟

برای خرید انواع کابینت بدنه فلزی درب ام دی اف انیجا را کلیک کنید

مزایای استفاده از ورق گالوانیزه در بدنه کابینت فلزی چیست؟

هزینه

کم هزینه‌ترین و بهترین انتخاب برای محافظت در مقابل زنگ زدگی و فرسایش را می‌توان ورق گالوانیزه دانست.

طول عمر بالا

کابینت فلزی گالوانیزه استفاده شده در محیط‌های روستایی حدودا 50 سال و در محیط‌های شهری و ساحلی 20 تا 25 سال طول عمر مفید دارند. همچنین ورق‌های گالوانیزه نیاز به تعمیر یا نگهداری و یا تعویض ندارند.

استحکام بالاتر

استفاده از کابینت فلزی در آشپزخانه از جنس ورق گالوانیزه سبب می‌شود تا علاوه بر افزایش مقاومت در مقابل زنگ زدی، در مقابل ضربه نیز از خود مقاومت نشان دهد. و حس یک آشپزخانه محکم را به شما القا ‌کند.

استفاده از ام دی اف برای ساخت کابینت آشپزخانه بدنه فلز

چوب ماده‌ای بسیار محبوب است که کاربرد زیادی در لوازم خانه بخصوص کابینت‌های آشپزخانه دارد زیرا طرح و بافت چوب طوری است که تقریبا به هر دکوراسیونی(هم در سبک‌های مدرن و هم کلاسیک) می‌آید و مطابق با سلیقه همه افراد است اما پرهزینه است.

مزایای استفاده از ام دی اف MDF برای کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه  فلزی درب ام دی اف MDF تنوع رنگ، طرح و بافت دارد که به جذابیت متمایز آن افزوده است و باعث می‌شود طیف انتخاب مشتری وسیع شود.

پیشنهادی:  عکس دیلی میل از درخواست کمک یک موش!

خاصیت انطباق پذیری با مدل دارد یعنی بافت آن طوری است که می‌توان مطابق با سلیقه کارفرما در هر دو سبک مدرن و کلاسیک به آن فرم داد.

چوب‌های با کیفیت طول عمر بالایی دارند و لازم نیست بعد از چند سال تعویض شوند.

تمیز کردن چوب کار سختی نیست وهر زمان که بخواهید می‌توانید درب‌های کابینت را لکه گیری کنید تغییر رنگ دهید و یا از جلادهنده چوب استفاده کنید فقط نباید محلول های بسیار اسیدی مانند پاک کننده های تجاری استفاده کرد.

عایق مناسب در برابر صدا و مقاوم در برابر رطوبت هوا هستند.

با وجود مزایایی که به آن اشاره شد کار با ام دی اف معایبی هم دارد

ام دی اف کمی پرهزینه است.

تغییر ناگهانی و زیاد در میزان رطوبت منزل می‌تواند به هسته و سطح چوب آسیب برساند که برای حفظ بافت صاف خود نیاز به پولیش مکرر دارد.

foivr9p4buvy9348oty43i4jt 300x150 کابینت آشپزخانه بدنه فلز درب ام دی اف از کجا بخریم ؟

باید برای خرید MDF مناسب دقت شود زیرا استفاده از MDFهای بی کیفیت مانند الوار در ساخت درب کابینت باعث نامسطح و ناهموارشدن درب کابینت می‌شوند و ظاهر درب دارای پستی وبلندی می‌شود.

همانطور که در بالا اشاره شد، کار با چوب پر هزینه  و وقت گیر است و شاید بعضی افراد از نظر اقتصادی شرایط لازم برای تهیه ی کابینت‌های تمام چوبی را نداشته باشند و از طرفی به ظاهر این نوع کابینت‌ها علاقمند باشند به همین دلیل است که ما به شما کابینت آماده اُرینب رو پیشنهاد می کنیم تا هرچه بیشتر بتونید پول پس انداز کنید. با توجه به فولادی بودن این نوع کابینت علاوه بر افزایش مقاومت و دوام بالا، قیمت تمام شده این نوع کابینت فلزی درب چوبی پایین تر از قیمت تمام شده کابینت‌های تمام چوب، ممبران یا های‌گلاس و.. می باشد.

پیشنهادی:  چرا باید نسبت به اجاره خودرو اقدام کنیم؟

کابینت های بدنه فلزی درب چوبی هم بصورت سفارشی و هم پیش ساخته موجود هستند که انتخاب بین این دو هم بستگی به شما دارد. اگر بخواهید در زمان و قیمت صرفه جویی کنید، انتخاب کابینت‌های پیش ساخته فلزی درب ام دی اف یا آماده بهترین گزینه است اما شاید در شهر یا در نزدیکی محل زندگی شما، امکان خرید کابینت پیش ساخته وجود نداشته باشد در اینصورت همانند خیلی از وسایل دیگر می‌توانید بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

یکی از فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه کار می‌کند و انواع کابینت‌ها با جنس‌های مختلف اعم از فلزی درب چوبی، ام دی اف، هایگلاس و ممبران را موجود دارد، فروشگاه اینترنتی ارینب می‌باشد.

مطلب پیشنهادی

راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

آیا دوست دارید تابستان خود را در ساحل بگذرانید؛ اما از اصلاح موهای زائد خود …