هر آنچه درباره بابلیس – فرکننده مو باید بدانید

%name هر آنچه درباره بابلیس – فرکننده مو باید بدانید

خرید بابلیس

مواقعی پیش مي‌ايد که شما اصلاً زمانی براي رفتن به سالن زیبایی و یا هر عمل دیگری را نخواهید داشت. دلایلی از این قبیل، شرح کننده نیاز به روزگار و همچنين صرف هزینه براي فر کردن مو را شرح ميکنند . ولی ما براي شما پیشنهادی ديگر داریم که مشکلات شما را در این مورد بینهایت کاهش ميدهد و آن هم استفاده از دستگاه فر کننده مو بابلیس میباشد.

احیانا جالب باشد که بدانید براي بیش تر خانم‌ها تغيير در آشکار و به خصوص مدل موها، تنوعی بینهایت عالی به حساب می آید . امروزه اغلب خانم‌ها به راحتی مثل یک ارایشگر پیشه ای میتوانند موهای خود را بیارایند. به همین علت میباشد که اقسام و انواع وسایل آرایشی مو در منازل پیدا می شود. تنوع بالای لوازمی مثل سشوار، اتو مو و فر کننده مو سبب آسوده تر، پیشه ای تر و سریعتر شدن آرایش‌کردن موها نسبت به قبل شده میباشد. فر کننده ها یکی از پر طرفدارترین وسایل آرایش‌کردن مو ميباشند که تغيير مدل موها را در روزگار دلخواه و با صرف کم ترین هزینه میسر ميکنند .

یکی از جذاب ترین مدل آرایش مو براي خانم‌ها فرکردن مو میباشد. براي فر کردن مو راه‌های مختلفی وجود دارد که شخص میتواند براي این کار به سالن زیبایی مراجعه و یا این که خود بشخصهً با استفاده از وسایلی مثل بیگودی و… اقدام به فر کردن موهای خود کند. ولی هر کدام از این راهها دشواری هایی را بهمراه دارد که از جمله آنها میتوان به هزینه بر بودن و همچنين روزگار بر بودن این کار اشاره نمود .

از سوی ديگر مواقعی پیش مي‌ايد که شما اصلاً زمانی براي رفتن به سالن زیبایی و یا هر عمل دیگری را نخواهید داشت. دلایلی از این قبیل، شرح کننده نیاز به روزگار و همچنين صرف هزینه براي فر کردن مو را شرح ميکنند . ولی ما براي شما پیشنهادی ديگر داریم که مشکلات شما را در این مورد بینهایت کاهش ميدهد و آن هم استفاده از دستگاه فر کننده مو بابلیس میباشد.

پیشنهادی:  روشهای پاکسازی پوست خشک در منزل

اولین گام براي خرید یک دستگاه فر کننده مو بابلیس، دوستی با انواع مدل های آن و تشخیص مناسب ترین نوع، طبق نیازهای خصوصی میباشد . پس باید نیازهای خود را مشخص کنید.

%name هر آنچه درباره بابلیس – فرکننده مو باید بدانید

موی بابلیس شده

اقسام فر کننده مو

چه مدل موی فری را دوست دارید؟ این سؤال، مهمترين سوالی میباشد که باید جواب داده شود. این که صرفا از یک مدل فر استفاده می کنید یا می خواهید با این دستگاه فرکننده بابلیس، مدل های متنوعی را روی موهای خود امتحان کنید، در تعيين نوع دستگاه تاثیرگذار میباشد. اگر علاقه به استفاده از مدل های فر گوناگون دارید، باید از فرکننده های بابلیس چند کاره استفاده کنید. این فر کننده ها به کمک سری های مختلفی که دارند، تنوع مدل های مختلفی از موی فر را براي شما مقدور می سازند.

پس به مدل سری فرکننده موی بابلیس توجه کنید. پرطرفدارترین مدل فرکننده های بابلیس، مخروطی و لوله ای هستند. فرکننده بابلیس مخروطی که در بازار با نام های مختلفی از جمله فرکننده عربی یا کله قندی شناخته میشوند ، دارای سری به صورت S هستند. فرکننده لوله ای هم از پر استفاده ترین انواع فرکننده های بابلیس میباشد که میتواند مدل فر طبيعي را براي شما به وجود آورد . فرهای لوله ای بر حسب قطر فر، به چند گروه تقسیم میشوند .

فر ریز:فرکننده های بابلیس با قطر 1. 5 سانتیمتر و کم تر، در این گروه قرار می گیرند. این مدل از فرکننده های بابلیس براي افرادی که موهای با فر بینهایت ریز را می پسندند، مطلوب میباشد.

فر پُر:این مدل از فرکننده های بابلیس براي موهای کوتاه مناسبتر میباشد. میله این مدل دارای قطری تا 2. 5 سانتیمتر میباشد .

پیشنهادی:  اسکین کر چیست و چه فوایدی دارد؟

فر میانه:این مدل از فرکننده های بابلیس که دارای قطر 3 سانتیمتر هستند، براي موهای میانه مطلوب ترین مورد ميباشند .

فر درشت:این مدل از فرکننده های بابلیس براي افرادی که موهای بلند ولی با تراکم کم دارند مورد مناسبی به نظر میرسد . قطر این مدل در حدود 3. 5 سانتیمتر میباشد .

فر کم:ایده‌ال ترین مورد براي اشخاص با موهای بلند، فرهایی با قطر 4. 5 سانتیمتر میباشد .

این که دستگاه را براي استفاده در منزل می خواهید یا براي سالن زیبایی، در تعيين مدل دستگاه تاثیرگذار میباشد. پس باتوجه به کاربرد و عملکرد دستگاه، وسیله ای مناسب با توقع تان انتخاب کنید به گونه ای که کار کردن با آن آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی نداشته باشد.

%name هر آنچه درباره بابلیس – فرکننده مو باید بدانید

اموزش فر کردن مو با بابلیس

جنس روکش فر کننده بابلیس:

در موعد خرید فر کننده های بابلیس هم شبیه اتومو، باید به جنس روکش توجه کنید.

فر کننده های بابلیس عموما در دو روکش فلز و سرامیک موجود هستند. اما دستگاه فر کننده موی بابلیس با جنس سرامیک طرفداران بیشتری دارند. در برخی از فر کننده های بابلیس هم از تورمالین در کنار سرامیک استفاده شده میباشد که این خصوصیات سبب ميشود بعد از استفاده از فر کننده، موهای شما وز نشود. انواع دیگری از فر کننده های بابلیس هم هستند که در پوشش آنها از سرامیک بهمراه تیتانیوم و یا ابریشم استفاده شده میباشد.

در هر صورت پوشش سرامیک با هر پوشش دیگری که همراه باشد سبب محافظت از موهای شما ميشود .

شایستگی تنظیم درجه حرارت دستگاه فر مو

عموما جنس و مدل مو در اشخاص یک خانواده گوناگون میباشد. افرادی که دارای موهای نازک تر هستند باید از درجه حرارت پائین و افرادی که دارای موهای کلفت و پر پشت هستند باید از درجه حرارت های بالا براي حالت دادن به موهای خود استفاده کنند. از این سمت داشتن یک دستگاه فر کننده مو که شایستگی تنظیم درجه حرارت را داشته باشد به خوبی میتواند پاسخگوی پایان اشخاص خانواده باشد. با استفاده از این خصوصیات میتوانید دمایی را مناسب با مدل موهای خود انتخاب کنید تا موهایتان گرفتار اسیب نشود. درجه تنظیم شده را میتوانید بر روی ورق نمایشگر موجود بر روی فر کننده مشاهده کنید.

سیستم خاموشي اتومات

قطعاً براي شما هم پیش آمده میباشد که بعد از استفاده کردن از فر کننده فراموش کنید که آن را خاموش کنید و امکان دارد آن را در مکان هایی بگذارید که سبب حریق و حوادث جبران ناپذیری شود. از این سمت در دستگاه هایی که به بازار داخل شده اند قابلیتی قرار داده شده میباشد که بعد از گذشت مدت زمانی( عموما ۶۰ لحظه) این وسیله بطور اتومات خاموش ميشود . وجود این شایستگی در دستگاه ف رکننده مو سبب افزایش ایمنی دستگاه ميشود .

آیونیک

خواص آیونیک از وِز شدن موها و اسیب دیدن آن ها بر تاثیر گرما جلوگيري ميکند و همچنين سبب درخشندگي و حالت پذیری بهتر موها ميشود . بعضی از اقسام حالت دهنده ها و بیگودی های برقي هم دارای خواص آیونیک هستند.

چند نکته قابل توجه:

قبل از استفاده از هر گونه وسایل حرارتي براي حالت بخشیدن به موهای خود، قطعاً موهایتان را کاملاً خشک کنید.

استفاده از اسپری های مراقبت کننده براي مو میتواند از موهای شما در مساوی حرارت مراقبت کند.

سعی کنید از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای شایستگی تنظیم درجه حرارت باشند تا بتوانید درجه حرارت آن را باتوجه به مدل موهای خود تنظیم کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …