نکته هایی برای خرید ساعت مچی

[ad_1]

خرید ساعت مچی یکی از بزرگترین چالش های افراد خوش پوش میباشد، زیرا این افراد به خوبی می دانند که انتخاب ساعتی زیبا و جذاب تا چه اندازه می تواند در ظاهرشان دگرگونی ایجاد کند. افراد خوش پوش معمولا ساعت مچی خود را هماهنگ با دیگر اجزا آشکار خود انتخاب می کنند. آنها هیچ موعد ساعت اسپرت را با لباس قانونی و کلاسیک نمی پوشند. خرید یک ساعت مچی کار بینهایت راحتی هم نیست. با ما همراه باشید تا نکات مهم برای را به شما یادآوری کنیم.

%name نکته هایی برای خرید ساعت مچی

هیچ موعد ساعت اسپرت را با لباس قانونی و کلاسیک نپوشید

یک ساعت با کیفیت و خوب توضیح گر فردیت گرایی شماست.

ساعت تنها یک تکه کاربردی نیست، بلکه باید از پوشیدن آن لذت ببرید. اگر از پوشیدن ساعت خود لذت نبرید، پول خود را هدر داده اید.

بهتر میباشد خودتان ساعتتان را انتخاب کنید.

بر خلاف موارد دیگر، مشابه خودرو که مردان به طور سنتی خرید می کنند، بهتر میباشد ساعت مچی را خودتان انتخاب کنید. زیرا ساعت مچی باید شخصیت شما را انعکاس‌یافته کند.

درک درستی از ارزش یک ساعت داشته باشید

یکی از معیارهایی که در خرید ساعت مچی اهمیت بسیاری دارد، ارزش آن میباشد. با این حال، قبل از جدال در مورد ارزش گذاری مهم میباشد که بها یک ساعت را در نظر بگیرید. ارزش مهم ترین چیز نیست. اگرچه اکثر افراد برای خرید ساعت مچی یک بودجه خصوصی در نظر می گیرند، اما بهتر میباشد کمی بیشتر هزینه کنید تا یک ساعت با کیفیت نصیبتان شود.

پیشنهادی:  روش های ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی

نوع ساعت مچی را مشخص کنید

سبک زندگی شما در انتخاب مدل ساعت بینهایت تاثیر گذار خواهد بود. به عنوان مانند ساعت مچی عقربه ای می خواهید و یا به دنبال یک ساعت مچی ورزشی هستید؟ ورقه ساعت چراغ داشته باشد و یا خیر؟

اگر یک بازرگان و یا مدیر هستید، پیشنهاد ما به شما ساعت‌های مچی بند چرمی میباشد.

اگر ورزشکار هستید و یا سبک لباس پوشیدن شما کژوال میباشد بهتر میباشد ساعت دیجیتال استفاده کنید.

عکس آب بودن ساعت بینهایت مهم میباشد

عکس آب بودن ساعت مچی به این معنا نیست که در دوش یا شنا از آن استفاده کنید. آب بزرگترین بدخواه ساعت میباشد. اگر با ساعتتان شنا کنید و کارھای مشابه انجام دھید، باید آن را چک کنید.

شکل ساعت مچی

گرد یا مستطیل! به طور کلی ساعت ها از این دو نوع مدل فراتر نمی روند و با قدری اختلاف مثلا ساعت های بیضی شکل و مربع شکل باز هم شبیه به دایره و مستطیل هستند. این ترتیب به صورت کلی میباشد و هیچ ضابطه‌ی دقیقی نمی توان برای آن برشمرد، اما گفته می شود ورقه ساعت مچی به شکل دایره انعطاف پذیری شخصیت را نشان می‌دهد و یک ورقه مستطیلی ساعت مچی می تواند نشان دهنده شخصیت منضبط شخص باشد. به هر حال برای خرید ساعت باید این گزینه را با خودتان حل کرده باشید که ساعت گرد یا مستطیل را می پسندید.

%name نکته هایی برای خرید ساعت مچی

ورقه مستطیلی ساعت مچی می تواند نشان دهنده شخصیت منضبط شخص باشد

پیشنهادی:  مدل سرویس نیم ست طلا

اندازه ورقه ساعت مچی

قبل از انتخاب نهایی، به اندازه‌ی ورقه ساعت توجه کنید. یک ورقه‌ خیلی بزرگ برای استایل قانونی یا نیمه قانونی گزینه هوشمندانه ای نیست. مدل های کلاسیک Casio را احتمالا بتوان بهترین گزینه برای ست شدن با هر استایلی دانست.

اگر تجربه استفاده از ساعت های مچی کلاسیک را داشته باشید می دانید که این ساعت  ها دارای ورقه هایی کوچکتر در مقایسه با مدل‌های اسپرت هستند، به جمله دیگر اگر خواندن زمانه از روی ورقه های کوچک برایتان آسوده میباشد، توصیه می کنیم که ساعت مچی کلاسیک را انتخاب کنید. همچنین بهتر میباشد این مورد را بدانید که برای مچ‌های لاغر و کوچک، استفاده از ساعت‌هایی با ورقه‌های بزرگ تناسبی ندارد.

رنگ ساعت مچی

انواع رنگ ها برای بند و ورقه ساعت مچی به کار می رود. بیشتر ساعت های مچی که بند فلزی دارند و در واقع یک بند نقره ای یا طلایی دارند، صفحاتی مشابه با بندهای خود طرح‌ریزی می‌کنند و در بندهای چرمی با رنگ قهوه‌ای بیشترین چیزی که مد نظر میباشد، برابری رنگ ورقه با بند ساعت میباشد. ساعت‌های مشکی در حالت کلاسیک و قانونی مورد استفاده هستند و ساعت های طلایی و نقره ای همراه با نگین بیشتر برای مهمانی ها و مجالس مورد استفاده هستند.

جنس ورقه ساعت مچی

نکته دیگری که درباره مقاومت ساعت باید به آن تمرکزفکر کنید، جنس ورقه اصلی ساعت میباشد؛ ورقه ساعت مچی معمولا از پلاستیک و تلق یا از شیشه و کریستال ساخته می شود. اگر پلاستیک و تلق را انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که زود خش می خورد. جنس شیشه ای هم زود می شکند اما در مساوی سایش می تواند مقاوم باشد. بهترین انتخاب برای پوشش روشن ورقه ساعت، کریستال میباشد که ضدضربه، ساییدگی و خش میباشد اما از بقیه گران تر میباشد و اگر می خواهید ساعتی با این نوع پوشش داشته باشید، باید حسابی دست به جیب شود.

پیشنهادی:  مدل های شیک و زیبا نیم ست نقره

نکته بعدی، میزان فشار اتمسفری روی ساعت باشد. اگر کوهنوردی می کنید یا خلبان هستید یا اینکه به کارهای هیجانی مثل جامپینگ علاقه دارید، موعد خرید قطعا از میزان مقاومت فشار ساعتی که پسندیده اید، مطمئن شوید.

برند ساعت

بهترین برندهای ساعت به کشور سویس اختصاص دارد، اما با این حال کشورهای مثل چین و ژاپن و آمریکا نیز به تولید ساعت مشهور هستند، برای آنکه برخی از این برندها را بشناسید، عنوان جمعی از آن ها ذکر می شود.

ROLEX – BULOVA – CITIZEN – ESQ – MOVADO – CARTIER – RADO – OMEGA – CASIO – LONGINES – GUCCI – TISSOT

برای اینکه اعتماد حاصل کنید که از برند اصل را تهیه می‌کنید، بهتر میباشد از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های معتبر هر یک از برندهای ساعت مچی خرید کنید.

 

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

[ad_1]   لباس بخش مهمی از تصویر ما هست 14 قواعد لباس، که همه باید …