معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

اگر شما با انواع جنس مو آشنا بوده باشید میدانید که هر نوع جنس مو به شامپویمخصوص خود احتیاج دارد، بهتر است در این مقاله سراغ معرفی شامپو مو آقایان بریم تا کمکی در خرید انواع شامپو باشد.

شامپو مدل شاوما مدل  mint ftesh

شامپو شاوما یک برند آلمانی شامپو مو آقایان است. این شامپو حاوی ترکیباتی از لیمو و نعناع می باشد که باعث خنکی پوست و رطوبت رسانی به آن می شود. این حس خنکی باعث تحریک ریشه های مو شده و احساس آرامش فوق العاده ای پس از حمام به دست می دهد. شستشوی مو به همراه نرمی و لطافت مو از نکات بارز این شامپو می باشد.

efg45jtn0934nitfio35ojhti35mt 300x296 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو تقویت کننده مردانه شاوما مدل caffeine

این برند آلمانی شامپو مو آقایان می تواند به عنوان شامپویی برای جلوگیری از ریزش مو استفاده شود. همچنین شامپو شاوما بر رشد مو نیز تاثیر بسزایی می گذارد.

بیشتر بخوانید: آموزش انواع روش های حالت دادن مو

شامپو سر، صورت و بدن مردانه نیوا مدل coolkick

این شامپو جزء شامپو های پرطرفدار برند نیوا بین آقایان است که می توان برای هر سه کاربرد شستشو مو سر، صورت و بدن استفاده کرد. بزرگترین دلیل محبوبیت این شامپو به خاطر خاصیت خنک کنندگی آن است که برای استفاده در تابستان بسیار دلپذیر می باشد.

4k3irthb9385tnh3i5thc53iotkj 300x192 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو مو آقایان ولمن مدل   revitalise and volumise

شامپو مو آقایان برند ولمن یک احیاکننده واقعی برای مو های آقایان است. این شامپو با توجه به فرمولاسیون خاص خود میزان چربی پوست سر را کنترل کرده و ریزش مو را کاهش می دهد. پنتولاکتون موجود در این شامپو حفط رطوبت مو را تضمین کرده و از خشک شدن مو جلوگیری می کند. شامپو ولمن همچنین توانایی تغذیه مو سر را داشته و باعث جذب هر چه بیشتر مواد مغذی به تار های مو می شود.

erpoygo4nv09yj45oiyj54oij 300x252 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو مو آقایان کامان مدل sport حاوی عصاره لیمو

شامپو سر کامان با داشتن املاح مورد نیاز پوست سر و ویتامین های گروه B یکی از بهترین های برند ایرانی شامپو مو آقایان است که یک شامپو ضد شوره بوده و پاکسازی عمیق پوست سر را به همراه دارد. این شامپو به حالت پذیری مو سر و تغذیه آن کمک می کند.

پیشنهادی:  رنگ موی شرابی

34optj4h5b89tojf3oiftj34o 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو سر و بدن مردانه لورآل مدل cool power

شامپو دو کاره لورآل ایده آل برای موهای معمولی با رایحه خوشبو می باشد. در ترکیب این شامپو نرم کننده نیز استفاده شده که باعث لطافت و نرمی مو ها می شود.

شامپو ضد ریزش مو بایو اسکین پلاس حاوی عصاره اسطوخودوس

شامپو ضد ریزش مو بایو دارای عصاره های گیاهی به خصوص اسطوخودوس می باشد که هم باعث کاهش ریزش مو و رشد مجدد مو می شود. این شامپو حاوی لاوندر بوده که با افزایش جریان خون در پوست سر از طاسی شایع بین آقایان جلوگیری می کند.

34to4ju5y9huvtnj54oiyj5 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو سر، صورت و بدن مای مدل carbon clean

یکی دیگر از شامپو های پر طرفدار ایرانی شامپو سه کاره مای است که یک پاکساز عمیق است. این شامپو، مناسب انواع مو بوده و رطوبت رسانی مو ها را به خوبی انجام می دهد. شامپو مای باعث طراوت و شادابی مو ها شده و یک حس خنکی را حین شستن مو در پوست سر القا می کند.

شامپو مردانه بدون سولفات ایرانی

سولفات موجود در شامپو ها خاصیت شویندگی شامپو را افزایش می دهد. کف ایجاد شده به هنگام شستشو با شامپو هر چه قدر بیشتر باشد، میزان سولفات شامپو نیز به همان اندازه زیاد است. سولفات برای مو های آسیب دیده و شکننده و کسانی که مشکل ریزش مو دارند به شدت مضر است. به همین دلیل بهتر است شامپو های بدون سولفات را برای آقایان که بیشتر مشکل ریزش مو دارند معرفی کرد.

شامپو استم سل

شامپو استم سل مناسب برای هر دو گروه خانم ها و آقایان می باشد. این شامپو برای موهای آسیب دیده و شکننده بسیار خوب عمل می کند. در شامپو استم سل علاوه بر سولفات، پارابن و سیلیکون نیز که برای مو مضر است، حذف شده است. این شامپو حاوی ویتامین های مورد نیاز برای مو می باشد که رشد مو را نیز افزایش می دهد. روغن آرگان موجود در این شامپو از وز شدن مو جلوگیری کرده و از مو ها در برابر حرارت سشوار و سایر وسایل حرارتی محافظت به عمل می آورد.

پیشنهادی:  طرز آرایش صورت در زمان کوتاه

wrtk4509tyujmptj3oitjm 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو تقویت کننده درمالیفت

شامپو درمالیفت مخصوص مو های خشک بوده و مناسب برای استفاده خانم ها و آقایان می باشد. شامپو درمالیفت نیز علاوه بر سولفات، نمک و پارابن را از فرمولاسیون خود حذف کرده است. این شامپو با جلوگیری از ریزش مو و تقویت فولیکول های مو باعث رشد مجدد مو می شود. گفته می شود که شامپو درمالیفت می تواند از سفید شدن زودرس مو ها جلوگیری کند.

epotjuh459tun3o5itch35itj 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو perfect hair سبز

شامپو perfect hair نیز برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد. این شامپو با آبرسانی قوی مو ها کمک به حفظ رطوبت مو ها کرده و از خشک شدن و وز شدن آن ها جلوگیری می کند. این شامپو علاوه بر آبرسانی، باعث تقویت و استحکام ریشه های مو می شود.

43top54ht934nhtbi4jtoi4j 273x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو ضد ریزش و پرپشت کننده آقایان

شامپو هایی که برای پرپشت کردن مو ها مورد استفاده قرار می گیرند معمولا جلوی ریزش مو را گرفته و با فرمولاسیون خاصی باعث رشد مجدد مو ها می شوند. این شامپو ها همچنین باعث ضخیم شدن تار های مو شده و به پرپشت شدن مو کمک می کنند.

شامپو ضد ریزش و پرپشت کننده لورال

شامپو لورال فاقد سولفات بوده و از این جهت هیچ آسیبی به موهای نازک و کم پشت به دلیل ریزش مو نمی زند. شامپو لورال یک برند فرانسوی محبوب بوده که باعث تقویت تار های مو شده و به پر پشت کردن آن کمک بسیاری می کند. ترکیب این شامپو شامل مواد مغذی ضروری برای مو بوده و سلامت مو ها را بیشتر به دنبال دارد.

پیشنهادی:  فرمول رنگ موی دودی زیتونی

4itjv45to9m45omjt45ilmjt 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو حجم دهنده مو او جی ایکس

ترکیب قوی شامپو مو او جی ایکس شامل بیوتین و کلاژن است که هر دو برای داشتن مو سالم بسیار ضروری است. بیوتین مسئولیت استحکام مو را بر عهده دارد و کلاژن مواد مغذی مو برای ضخیم شدن تار های مو را تامین می کند. این شامپو برای مو هایی که در اثر استفاده از رنگ و دکلره و حرارت دستگاه های حرارتی آسیب دیده و نازک شده اند بسیار مفید است.

شامپو ویتامینه پنتن

این برند آمریکایی شامپو در فرمولاسیون محصولات بهداشتی خود، از ویتامین B5 استفاده می کند. ویتامین B5 برای درمان مو های آسیب دیده و ضخیم تر کردن آن ها بسیار تاثیر گذار است. یکی از دلایلی که باعث نازک شدن مو می شود، چربی اضافه بر روی پوست سر است. شامپو پنتن با پاک کنندگی قوی، مو های سر را کاملا تمیز کرده و کلاژن موجود در آن باعث تقویت و ضخیم شدن مو می شود.

otmu45jno9tfnu3ootj34otjm 300x300 معرفی بهترین شامپو مو آقایان | انواع شامپو مردانه

شامپو سریتا مردانه

از شامپو مو آقایان می توان به شامپو سریتا نیز اشاره کرد. این شامپو یک شامپو گیاهی بوده که باعث تقویت و استحکام و ضخیم شدن تار های مو شده و از ریزش آن جلوگیری می کند. شامپو سریتا مخصوص آقایان بوده چرا که متناسب با  PH موی سر آنان تولید شده است. این شامپو باعث آبرسانی مو شده و شادابی مو ها را به همراه می آورد. نرم کننده موجود در این شامپو نیز باعث لطافت و حالت پذیری مو ها می شود.

سلامت مو آقایان نیز به اندازه بانوان اهمیت دارد. برای حفظ سلامت مو و درمان موهای آسیب دیده اولین قدم انتخاب یک شامپو خوب مخصوص به ویژگی های مو هر شخصی است. شامپو مو آقایان در انواع و برای موارد مختلف در بازار موجود است که باید بر حسب نیاز خود اقدام به خرید انواع شامپوی موی آقایان نمود.

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

[ad_1] روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در …