فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

%name فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی از انواع رنگ موهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم‌ها میباشد و این رنگ مو میتواند جذابیت خاصی را به چهره خانم‌ها ببخشد. رنگ مو قهوه ای شکلاتی در انواع طیف های قهوه ای شکلاتی تیره و قهوه ای روشن موجود میباشد و شما میتوانید از بین این رنگ موهای مختلف رنگی مناسب را انتخاب کنید.

رنگ مو شکلاتی از گروه رنگ های شاد و پر جنب و جوش گرمی میباشد که از فصلي به فصل ديگر در جریان بوده و استفاده از آن مثل بعضی از رنگ موها مشابه عسلی به فصل خاصی تعلق ندارد.

%name فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ مو شکلاتی

رنگ موی قهوه ای شکلاتی هم مشابه تمامی رنگ های ديگر مشابه رنگ موی نسکافه ای، رنگ موی زیتونی، رنگ موی عسلی، رنگ موی دودی، رنگ موی شرابی و … دارای تناژ های سرد و گرم بوده و از ترکیب آن با رنگ های ديگر میتوان به ترکیبات بینهایت جذابی رسید که علاوه بر یک رنگ مو جدید بر روی کل موها، میتوان از آن ها بعنوان لایت هایی زیبا در کنار روش های جذابی مشابه آمبره و بالیاژ هم استفاده کرد.

پیشنهادی:  کاهش چین و چروک با اتوی صورت

رنگ موی قهوه ای شکلاتی در انواع طیف های قهوه ای شکلاتی تیره و قهوه ای روشن موجود هست و میتوانید بین این رنگ موها یکی را انتخاب کنید و به موهای خویش تنوع بدهید.

%name فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

فرمول ترکیبی رنگ موی قهوه ای شکلاتی

توجه داشته باشید که دستور کلی برای رنگ کردن موها این میباشد که نخست باید ساقه موهای خویش را رنگ بزنید و پس از ۲۰ لحظه مکث ریشه موهایتان را رنگ بزنید و پس از ۳۵ لحظه مکث رنگ مو را از روی موهایتان بشویید. برای رنگ کردن موها با رنگ مو قهوه ای شکلاتی اول باید موهایتان را دکلره کنید و تا پایه ۸ برسانید آنگاه رنگ موهای زیر را با یکدیگر ترکیب کنید و روی موهای خود بزنید. (بیشتر بخوانید: فرمول رنگ موی تنباکویی)

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موهای W6 و C6 و 1/3 و 7/31 را با اکسیان شماره 1 و واریاسیون نقراه ای 10 میل به خوبی ترکیب کنید آنگاه ترکیب این رنگ مو ها را بر روی موها با پایه 8 بزنید و بعد 25 تا 30 لحظه مکث موهای خویش را بشویید. اندازه رنگ در این رنگ موی 2 مساوی اکسیدان میباشد.پایه ۸ دکلره- مدت روزگار مکث:۳۵ لحظه

مدل های رنگ مو قهوه ای شکلاتی

رنگ مو قهوه ای شکلاتی برای خانم‌ها در رده سنی مختلف مناسب میباشد و این رنگ مو با انواع رنگ پوست ها مطابقت و همخوانی دارد و چنانچه شما متمایل‌شدن دارید از رنگ مویی زیبا و گوناگون استفاده کنید این رنگ مو میتواند برایتان انتخابی مناسب و ایده‌ال باشد.

خانم هایی که متمایل‌شدن ندارند با رنگ کردن موهایشان سن آنها بالاتر بنظر برسد رنگ مو قهوه ای روشن میتواند برای شان مناسب باشد همینطور چنانچه شما از آن دسته از خانم هایی هستید که متمایل‌شدن دارید سفیدی موهایتان را بپوشانید میتوانید از طیف های گوناگون رنگ مو قهوه ای شکلاتی استفاده نمایید.

در فصل پاییز و زمستان برای رنگ کردن موها با رنگ قهوه ای شکلاتی بهتر میباشد از طیف های تیره تر استفاده کنید و در تابستان و بهار برای رنگ کردن موهای خویش با رنگ قهوه ای شکلاتی بهتر میباشد از طیف های روشن تر استفاده نمایید.

پیشنهادی:  باید ها و نبایدهای آرایشی در زمستان

رنگ موی شکلاتی روشن

برای بدست امدن این رنگ کافی میباشد نخست موهایتان را به پایه ۸ برسانید. آنگاه ۳۰ میل از رنگ های دودی شماره ۸ و بژ روشن را با ۲۰ میل از رنگ های شکلاتی میانه و طبیعی ۸ و با اکسیدان یک درصد و مقدار بینهایت کم واریاسیون نقره ای به اندازه یک سانت مخلوط کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ لحظه روی موهایتان بگذارید.

%name فرمول رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی شکلاتی روشن

رنگ موی شکلاتی تیره

بهترین ترکیب برای رنگ شکلاتی تیره ۶۰ میل رنگ دودی شماره ۶ و نصف آن یعنی ۳۰ میل رنگ طبیعی شماره ۶ به افزایش ۲۰ میل رنگ دودی شماره ۷ و ۱۰ میل شکلاتی میانه همراه با اکسیدان ۲۰ به اندازه ۱۵۰ میل و ۱۵ سانتیمتر واریاسیون نقره ای میباشد.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …