دختران پرسپولیسی که به زندان افتادند! (+عکس)

1566047638482 دختران پرسپولیسی که به زندان افتادند! (+عکس)

دخترانی که ریش مصنوعی گذاشتند به استادیوم رفتند زندانی شدند (عکس)

به گزارش روبکا چندی پیش برخی از دختران ایرانی بخاطر قانون ممنوعیت حضور زنان و دختران ایرانی در استادیوم های ورزشی , با گریم مردانه به استادیوم رفتند.تقریبا یک سال از زمانی که دختران ریش‌دار آمدند و درباره ورود با لباس مبدل به استادیوم مصاحبه کردند، می‌گذرد. حالا از میان آن‌ سه نفر، دونفرشان در بازداشت به سر می‌برند

15660476875093  دختران پرسپولیسی که به زندان افتادند! (+عکس)

یکی از دوستان این سه دختر در گفت‌وگو با «شرق» اعلام کرد: ‌روز سه‌شنبه از آنها برای پاره‌ای از توضیحات دعوت شده و در نهایت لیلی ملکی و زهرا خوشنواز (دو دختری که با «شرق» مصاحبه کرده بودند) و فروغ علایی عکاس که مجموعه عکسی را هم از این دختران تهیه کرده است بازداشت شده‌اند. اما خبرها حاکی از این است که تعداد بازداشت‌شدگان بیش از این سه نفر است.

پیشنهادی:  عکس عاشقانه متن با موضوع دلتنگی و دل شکستگی

 

علایی چندی‌پیش با مجموعه عکسش در همین باره برنده بخش عکس ورزشی ورلدپرس‌فوتو 2019 شد که از معتبرترین جوایز جهانی در این زمینه است. عکس‌های او همچنین در روزنامه گاردین و بسیاری از رسانه‌های معتبر جهانی منتشر شد.

 

156604763615579 دختران پرسپولیسی که به زندان افتادند! (+عکس)

 

یک منبع آگاه به «شرق» می‌گوید: دلیل احضار این دختران شکایت مدعی‌العموم است و اصلا الان لیگی برگزار نشده که این دختران بخواهند در استادیوم باشند، اما در زمان بازی‌ها هم اصلا برای دیدن بازی‌ها به استادیوم نمی‌رفتند و می‌دانستند حساسیت وجود دارد و مدت‌ها بود که آنها بازی‌ها را دور هم و در کافه‌ها می‌دیدند.

پیشنهادی:  مدل پالتوی زنانه و دخترانه 2019 + راهنمای ست کردن انواع طرح های پالتو

حالا همه این اتفاقات می‌افتد و در نهایت دوباره گزینشی مثل والیبال دختران را وارد استادیوم می‌کنند. در حال حاضر فوتبال ایران تحت‌الشعاع بودن یا نبودن زنان در ورزشگا‌ه‌ها قرار گرفته است. در سال‌های اخیر ورود به استادیوم تبدیل به مطالبه جدی بخشی از زنان شده است.

لینک منبع

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های غمگین تسلیت

عکس نوشته تسلیت فوت اقوام عکس نوشته تسلیت مَرگ یا وفات یا درگذشت در زیست‌شناسی …