بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

 

biography nazanin keivani 01 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون

 

بیوگرافی و عکس های نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران نخستین بار بدون هیچ تجربه بازیگری مقابل دوربین سریال احضار ایفای نقش کرد. نازنین کیوانی در سریال مینو با همسرش همبازی بوده است.

چکیده ای از زندگینامه نازنین کیوانی

نام اصلی: نازنین کیوانی

تاریخ تولد: 2 شهریور 1367

محل تولد: تهران

حوزه فعالیت: بازیگری

 

بیوگرافی نازنین کیوانی

نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران و متولد 2 شهریور 1367 در تهران است.

نازنین کیوانی پس از گرفتن دیپلم در دانشگاه هنر مشهد در رشته گرافیک ادامه داد و هم اکنون مدرک کارشناسی گرافیک و همچنین معماری را از دانشگاه آزاد مشهد دارد.

 

نازنین کیوانی بدون هیچ تجربه تئاتری و بدون گذراندن دوره های بازیگری وارد این عرصه شد . او  هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و خاص معرفی کند.

 

نازنین کیوانی تک فرزند خانواده است و یک دختر نیز دارد.

 

خانواده و زندگی شخصی نازنین کیوانی

 

biography nazanin keivani 04 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر

 

نازنین کیوانی متاهل است و زمانی که نوجوان بوده است با آرش مهاجر مدل و بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. نازنین کیوانی در سن 20 سالگی یعنی در سال 1388 صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز شد.

پیشنهادی:  عکس نوشته جملات الهام بخش زیبا و عشقولانه جدید

 

آرش مهاجر همسر نازنین کیوانی  متولد ۱۳۶۵/۰۴/۲۳ در شهر شیراز به دنیا آمده است و  فتومدل تجاری بین المللی استبیشتر در برندهای معروف جهانی از جمله ماکسیم همکاری می کند و او تجربه بازیگری در تئاتر و تلویزیون نیز دارد.

 

نازنین درباره زندگی شخصی‌اش می‌گوید: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم و حالا هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم.

 

البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم 20 ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌رفتم خیلی خوشحال بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب است. من و آرش هرکدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

 

شروع فعالیت نازنین کیوانی

 

biography nazanin keivani 02 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی در پشت صحنه فیلم مخاطب خاموش

 

شروع فعالیت نازنین کیوانی در سال ۱۳۹۴ با سریال احضار که به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده بودکه  در شبکه نمایش خانگی پخش شد.

پیشنهادی:  مدل لباس راحتی زنانه ترک 1400 | مدل لباس 2021 تو خونه ای شیک زنانه

 

او در نخستین تجربه بایگری اش با بازیگران جوان دیگری همچون کیمیا ملایی، بنیامین پیروان همتی، حسین سیف، نرگس امینی و شیمار مرزی همبازی شد. سریال احضار باعث معرفی او و دیگر بازیگران جوان شد. او در سریال احضار در نقش پروا ایفای نقش کرد. شوهر پروا در سریال احضار با نام امیر همسر نازنین کیوانی، آرش مهاجر است  که در این سریال با وی همبازی بوده است.

 

نازنین کیوانی پس از دو سال دوری از بازیگری، با بازی  در نقش اصلی سریال مینو به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری در سال ۱۳۹۷ به تلویزیون بازگشت. او در سریال مینو نقش ساره همسر سابق عماد از شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و سعی در از میدان به در کردن مینو زن پرستاری دارد که عماد به او دل بسته است.

 

همچنین او در سریال آشوب ساخته کاظم راست گفتار با یکتا ناصر، لیلا اوتادی، آتیلا پسیانی همبازی بوده است. سریال آشوب در مورد زندگی یک پسر جوان است که با لقب آشوب در کافه های لاله زار تهران در دهه 30 خوانندگی می کند و درگیر اتفاقات جنجالی و ماجراجویانه می شود.

 

نازنین کیوانی نقش اصلی سریال تک سواران به کارگردانی مسعود تکاور را نیز برعهده دارد و نقش کوتاهی هم در سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در کنار لیلا حاتمی بازی می کند

پیشنهادی:  حیوانات منحصر به فردی که باور نمی کنید در کاخ سفید نگهداری شده باشند (+تصاویر)

علاقه مندی های نازنین کیوانی

 

biography nazanin keivani 03 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی و همسرش در سریال مینو

 

نازنین کیوانی علاقه ی زیادی به حیوانات دارد مخصوصا سگ ها و در صفحه ی شخصی اینستاگرام هم حامی حیوانات بودنشان مشهود و قابل لمس هست .

 

نازنین کیوانی معتقد است که هرچه با حیوانات مهربانترباشیم  جامعه‌ای آرامتر خواهیم داشت چراکه مهربانی با حیوان یک رشد عاطفی و شخصیتی می خواهد که متاسفانه هنوز در جامعه ما دیده نمی‌شود.

 

نازنین کیوانی علاوه بر بازیگری به نقاشی و ورزش نیز علاقه دارد و بیشتر وقت خود را نیز با دخترش میگذراند.

 

او همچنین در اینستا نیز فعالیت دارد و سعی میکند پست هایی را منتشر کند که به رشد جامعه و مردم کمک کند.

 

سریال ها و فیلم های نازنین کیوانی

 

سریال احضار (1394) سریال مینو (1397)  سریال آشوب
 سریال تک سواران

آلبوم تصاویر نازنین کیوانی

biography nazanin keivani 05 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس جدیدترین تصاویر اینستاگرام نازنین کیوانی

biography nazanin keivani 06 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس نازنین کیوانی در فیلم مخاطب خاموش

biography nazanin keivani 07 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس عکس نازنین کیوانی و دخترش آیناز

biography nazanin keivani 08 بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون + عکس

نازنین کیوانی به ورزش و نقاشی نیز علاقه مند است

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک روز …