ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

[ad_1]

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

چیدمان مبلمان گرد

نحوه چیدمان مبلمان گرد

در چیدمان مبلمان گرد به دلیل کم بودن دوری نشیمنگاه فضای اخلاص‌آمیز تری ایجاد میشود و دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی به منزل شما میدهد.

در منزل های ایرانی معمولا مبلمان به حالت ال چیده میشوند و کمتر از مبلمان گرد استفاده میشود که دلیل آن میتواند سخت بودن جا دادن مبلمان گرد در فضای منزل باشد.

مبلمان گرد به دلیل کم بودن دوری نشیمنگاه از یکدیگر فضای اخلاص‌آمیز تر و گرم تری ایجاد میکند ولی از سویی دیگر فضای پرت و بدون استفاده زیادی پشت مبل ها باقی میماند ولی ما در منزل های کوچک متمایل‌شدن داریم از پایان فضا استفاده ای بهینه کنیم.

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

 مبل گرد فرانسوی

روش چیدمان مبلمان گرد

مبلمان گرد برای منزل هایی که دیوار و پنجره های گرد دارند مناسب ترین و بهترین انتخاب هست. با این روش پایان سطح دیوار با مبل پوشیده شده و فضای افزایش ای باقی نمیماند. در این فضا از یک مبل گرد بزرگ برای پر کردن دیوار استفاده میشود و مبل های کوچک تر و تکی را برای بقیه فضای خالی در نظر میگیرید.

پیشنهادی:  جدیدترین مدل درب های چوبی

اگر همه دیوارهای منزل شما صاف هست میتوانید برای قرار دادن مبلمان گرد از گوشه دیوار استفاده کنید. معمولا یک یا دو مبل معمولی در گوشه اتاق جا میگیرند و فضا کمی پریشان میشود و فضای خالی گوشه بین دو مبل را مجبورید یا گلدان یا میز عسلی پر کنید.  ولی یک مبل گرد بزرگ را به آسودگی میتوانید در گوشه دیوار جا داده و جلوی آن یک میز گرد بزرگ بگذارید و دکوراسیون جذاب تری از لحاظ بصری ایجاد کنید.

نقطه کانونی نشیمن یا پذیرایی هم مکان مناسبی برای قرار دادن مبلمان گردن هست . نقطه کانونی میتواند شومینه، تلویزیون، پنجره بزرگ یا هر عنصر دیگری باشد. شکل منحنی مبلمان گرد سبب میشود که پایان تمرکز به سمت همان نقطه کانونی مورد نظر شما جلب شد. مثلا میتوانید یک مبل دایره ای را روبروی نقطه کانونی قرار دهید یا دو مبل نیم دایره را به صورت عمود بر نقطه کانونی و روبروی هم چیدمان کنید.

اگر فضای کافی برای استفاده از مبلمان گرد ندارید میتوانید از مبل نیم دایره استفاده کنید. باز و بسته بودن این مبل ها با توجه به شعاع نیم دایره زیاد گوناگون هست و گاهی تنها گوشه هایی گرد دارند و بنابراین جای کمتری اشغال میکنند. و به آسودگی میتوانید از دو مبل نیم دایره روبه روی هم استفاده کنید.

هر چقدر مبلمان به سمت دیوار اتاق نزدیک تر باشد فضا باز تر و هر  قدر به سمت مرکز اتاق قرار بگیرند، فضا کوچکتر میشود.

اگر متمایل‌شدن به چیدمان گرد مبلمان دارید ولی مبلهایتان از نوع معمولی هست می توانید مبل های تک نفره را به دور یک میز گرد به صورت دایره ای بچینید و از شکل جدید چیدمانتان لذت ببرید.

انتخاب مبلمان گرد زیبا و تمرکزفکر در چیدمان اصولی آن در منزل میتواند دکوراسیون زیبا و منحصر به فردی برای منزل شما به ارمغان بیاورد و فضای منزل را صمیمی تر و گرم تر نشان دهد.

گالری عکسها های مبلمان گرد

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

عکسها مبلمان گرد

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

عکسها مبلمان گرد

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

دکوراسیون داخلی با مبلمان گرد

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

مبلمان گرد مدرن

%name ایده هایی شیک و زیبا برای چیدمان مبلمان گرد

دکوراسیون مدرن با مبلمان گرد

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

تصاویری از شیک ترین رادیاتور تزئینی

[ad_1] رادیاتورهای تزیینی مدل رادیاتور تزئینی یکی از گزینه های سیستم گرمایشی رادیاتور می باشد. امروزه …