آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

یکی از دغدغه های تمامی مردم در جامعه مسئله بازنشستگی است. در این شرایط بهتر است به دنبال مستمری گرفتن از شرکت های بیمه باشیم. بیمه بازنشستگی خاورمیانه بهترین اندوخته برای دوران پیری و کهولت سن ما است. برای این بیمه نیازی به سرمایه قبلی  نمی باشد و ما می توانیم با بیمه کردن خود،  مخارج بالای دوران کهن سالی همچون بیماری و کمک به فرزندان خود و … را پرداخت کنیم.  بیمه مورد نظر هم به صورت یکجا و هم به صورت مستمری  پرداخت می شود که بسته به نظر بیمه گذار دارد.

efpffkv0953uvnt9v3jto3jt 300x181 آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

بیمه بازنشستگی بیمه خاورمیانه چیست؟

بیمه بازنشتگی یا بیمه عمر در واقع یک سرمایه گذاری می باشد که پوشش بیمه ای نیز دارد. این بیمه علاوه بر اینکه سودی برای پول پرداختی شما در سالهای بعدی می باشد، شما را نیز در برابر خطرات احتمالی همچون بیماری و … بیمه می کند. مادامی که شما بیمه هستید هم شما و هم ذی النفع شما در مقابل خطرات احتمالی محافظت می شوند. کسی که می خواهد خود را بیمه کند.

طبق قوانین تامین اجتماعی فرد پس از ۲۵ تا ۳۰ سال پرداخت حق بیمه بازنشستگی می‌شود و مستمری ماهانه و حقوق بازنشستگی به او تعلق می‌گیرد.

یکی از موارد موجود در بیمه بازنشستگی خاورمیانه بیمه ای است که هرفردی تاسقف سن ۸۰سالگی می تواند آن را برای خود رزرو کند وازآن استفاده نماید.

مورد دیگر بیمه ای است که بدون محدودیت سنی، سرپرستان خانوار می توانند حق بیمه آن را پرداخت و براب فرزندان خود این بیمه را درنظربگیرند.

نکته حائز اهمیت دیگر که  بیمه خاورمیانه را  در صدر بیمه های پرمتقاضی قرار می دهد این مسئله است که اگر فرد در زمانی که حق بیمه راپرداخت می کند، حادثه ای برای او پیش بیاید و فوت کند سرمایه انباشته شده در حساب بیمه او به افراد درجه یک و بازماندگان او اهدا می شود و درصورتی هم که درحادثه آسیب ببیند و درقید حیات باشد به خود شخص پرداخت می شود.

و در شرایط دیگر اگر فرد در زمان دریافت مستمری فوت کند بیمه تضمین می کند که مستمری قطع نشود و به بازماندگانی که دارای شرایط لازم هستند و از طرف خود شخص قبل فوت معرفی شده اند پرداخت گردد

نحوه ی ثبت نام بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

ابتدا باید مدارک لازم که  به شرح زیر می باشد را تهیه کنید:

کارت ملی و کپی آن

یک قطعه عکس سه درچهار

پرکردن فرم بیمه زنان خانه دار

پس از جمع اوری مدارک می توانید به یکی از شعبات  معتبر و مجاز بیمه تامین اجتماعی محل سکونت خود برای ثبت نام حضوری مراجعه کنید.

جراحی آب مروارید
آب مروارید باعث ایجاد ابری در سطح چشم خواهد شد که باعث مبهم شدن دید چشم میشود که در افراد با افزایش سن، احتمال آن بالا میرود. در این روش لنزهای چشم که آسیب دیده‌اند با لنزهای مصنوعی جابه جا میشوند و بینایی فرد به حالت عادی بازخواهد گشت.

ervtkp54nuvt935oct3ot4j 300x200 آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

جراحی گلوکوم
نوع دیگری از جراحی که در توکو میخوانید گلوکوم است. گلوکوم ناشی از آسیب به عصب چشم میباشد که فشار درون چشم را افزایش میدهد. دو نوع جراحی برای درمان گلوکوم وجود دارد که در هر دو روش فشار درون چشم را کاهش میدهد. در روش اول ابتدا چشم فرد را با لیزر جراحی میکنند اما اگر این روش پاسخ گو نبود مجبور به عمل جراحی میشوند که این عمل جراحی نیز سرپایی انجام میشود.

پیشنهادی:  گنج هیتلر پیدا شد

 برای بیمه عمر توکو بهترین انتخاب است.

جراحی دژنراسیون ماکولا
ماکولا ناحیه از چشم است که در دیدن جزئیات به افراد کمک میکند که با افزایش سن، ماکولا تمایل به  تجزیه شدن دارد و اگر این حالت در فرد خیلی شدید باشد رگه‌های خونی ایجاد میشود که این رگه‌ها باعث ایجاد نقاط تاریک در مرکز بینایی فرد میشود. پزشکان برای درمان این بیماری از لیزیک استفاده می‌کنند و این رگه‌های خونی را میسوزانند.

در کشورمان ایران نیز شرکت‌های بیمه و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بسیاری در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و با ارائه انواع بیمه‌ها سعی در این دارند که تمامی اقشار جامعه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

یکی از سازمان‌هایی که در ایران طرفداران بسیاری دارد سازمان تامین اجتماعی می‌باشد که حدود ۱۳ میلیون از هموطنان ایرانی تحت پوشش این بیمه قرار دارند و به‌صورت اختیاری و یا اجباری قراردادهای بیمه با این سازمان منعقد می‌کنند و مجازند که از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

سازمان تامین اجتماعی انواع بیمه را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد تا هر کس با توجه به شرایطی که دارد بیمه مناسب را برای خود و یا اعضای خانواده و کسانی که تحت تکفل او قرار دارد انتخاب کند.

دو مورد از مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین انواع بیمه‌های سازمان تامین اجتماعی بیمه خویش فرما و بیمه کارفرما است.  در این مطلب با ما همراه باشید تا با تفاوت بیمه کارفرما و خویش فرما بیشتر آشنا شوید.

rpfcim3409utn98v35nhtio5ht 300x201 آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

چگونه می توانیم از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی برخوردار شویم؟

هنگامی که کار می کنید و مالیات می پردازید ، “مزایایی” برای بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی دریافت می کنید. این اعتبارات بر اساس درآمد سالانه شما تعیین می شود. فیش های حقوقی شما مالیات قانون مشارکت های بیمه را که اغلب در صورت حساب های پرداخت به عنوان بیمه سالمندان، بازماندگان و معلولین است، نشان می دهد.

بهترین زمان دریافت بیمه تامین اجتماعی

بهترین زمان برای دریافت بیمه تامین اجتماعی شما بستگی به موارد زیر دارد:

شرایط فردی شما

مزایای تامین اجتماعی که شما (و همسرتان) از آن برخوردار هستید

امید به زندگی

تصمیمات شما در خصوص ادامه یا توقف کار

با بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی، هرچه بیشتر برای شروع مطالبه مزایا منتظر بمانید، درآمد ماهانه بیشتری دریافت خواهید کرد. این به این دلیل است که مبلغی  در قالب مزایای ماهانه خود جمع آوری می کنید، که مبلغ بیمه اولیه شما نامیده می شود. خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

بیمه نامه های متغیر جهانی که از انواع بیمه زندگی هستند، سعی می کنند یک بیمه زندگی، یک حساب پس انداز و یک صندوق سرمایه گذاری همزمان باشند. بیمه زندگی متغیر جهانی به شما امکان می دهد تا نحوه سرمایه گذاری ارزش نقدی خود را تعیین کنید. در این نوع بیمه مجموعه ای از گزینه‌های سرمایه گذاری برای ارزش نقدی شما ارائه می‌شود و می‌توانید میزان ریسک این سرمایه گذاری ها را انتخاب کنید. این قسمت “متغیر” است.

بیمه نامه های متغیر زندگی عمومی یکی از بدترین گزینه های بیمه زندگی در بازار دانسته می‌شوند، زیرا هزینه های مدیریت بالا است. باز هم، بهتر است یک سیاست عمر طولانی تهیه کنید و پول به دست امده خود را در سرمایه گذاری صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک قرار دهید .برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع بیمه زندگی به وبسایت تخصصی توکو مراجعه نمایید و با کارشناسان مجرب در این حوزه در تماس باشید.

پیشنهادی:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

3fpvmk3rtun54otjo 300x209 آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

بیمه مشترک زندگی

بیمه زندگی مشترک، که بیمه اول مرگ نیز نامیده می‌شود، یک بیمه نامه نقدی است که برای زوج‌هایی که می خواهند بین انها بیمه نامه ای به اشتراک گذاشته شود، ارائه می‌شود.. این بیمه نامه دو نفر را با یک هزینه پوشش می‌دهد و به محض فوت همسر، مزایای مرگ را پرداخت می‌کنند.

برتری بیمه زندگی از چه لحاظی بررسی می گردد؟

کلمه بهترین یا مناسب ترین ممکن است برای هر فرد بر اساس خواسته یا هدف خود از خرید بیمه، متغیر و متفاوت باشد برای مثال برخی افراد با بیمه نامه به دنبال سود و یا یک سرمایه گذاری برای مدت طولانی  هستند. ولی برای برخی دیگر استفاده از مزایا و خدمات بیمه نامه مورد توجه است. به همین دلیل نمی شود معیار ثابتی برای انتخاب بهترین بیمه زندگی بیان کرد.عوامل مختلفی در انتخاب بیمه دخیل هستند که در  وب سایت توکو انها را برای شما عنوان می کنیم:

.میزان مزایا و خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه

.میزان پرداخت هزینه برای شرکت بیمه

.تسهیل در دریافت هزینه در زمان احتیاج

.کامل بودن خدمات  شرکت بیمه

.توانایی شرکت بیمه از نظر مالی و…

از موارد دخیل در برتری  یک بیمه زندگی نسبت به سایر هستند.

تفاوت بیمه موبایل و گارانتی در پوشش‌هایی است که این دو به بیمه‌گزاران ارائه می‌دهد. در ادامه به مواردی که تحت پوشش بیمه گوشی قرار دارد اشاره می‌کنیم:

سرقت گوشی

خرابی گوشی بر اثر آب خوردگی و یا نفوذ مایعات به داخل موبایل

از کار افتاده گوشی به علت نوسانات ولتاژ برق

آسیب‌دیدگی گوشی بر اثر بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و حوادث غیر مترقبه مثل آتش سوزی

4rmkc3op4tuno8v3tj3oi4j 300x183 آیا بیمه بازنشستگی خاورمیانه انتخاب مناسبی است؟

با بررسی موارد تحت پوشش می‌توانید به تفاوت بیمه موبایل و گارانتی پی ببرید. بیشتر مواردی که تحت پوشش گارانتی قرار ندارند با خریداری بیمه موبایل قابل جبران هستند. به عنوان مثال اگر تلفن همراه شما از قبل بیمه شده باشد و یا بر اثر یک حادثه‌ای یا به علت سهل انگاری از دست شما بر روی زمین بیفتد و دوربین یا ال سی دی آن دچار شکستگی شود، شرکت بیمه متعهد شده تا سقف تعهداتش هزینه‌های تعمیرات گوشی شما را بر عهده می‌گیرد. در عوض شما نیز در زمانی که گوشی موبایل‌تان تحت پوشش بیمه قرار دارد موظف به پرداخت حق بیمه هستید.

توکو برای بیمه زندگی شرایط ویژه ای قائل شده است.

دلایل بازنشستگی و شرایط آن ها

از دلایل بازنشستگی می توان به کهولت سن و رسیدن به سن و سابقه بازنشستگی اشاره کرد که در این حالت کارگر یا بیمه شده پس از سال ها بر اساس رسیدن به شرایط سنی که قانون برای افراد مشخص کرده است، می تواند بازنشسته شود.

دیگر دلیل برای بازنشستگی کار در مناطق بد آب و هوایی و یا کار های سخت و زیان آور است که در این نوع بازنشستگی به دلیل فرسودگی زودرس فرد که عموما برای کار در شرایط سخت و زیان آور، همچون کار در معادن برای او ایجاد شده است بدون در نظر گرفتن اینکه فرد آیا به سن و سابقه بازنشستگی مورد نظر رسیده است، بازنشسته می شود.

پیشنهادی:  آموزش طراحی سایت ارزان در سال 1401 – آکادمی پارس اینفوتک

گاهی به سبب شرایط ایجاد شده اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، دولت تصمیم می گیرد که گروهی را زودتر از موعد آنان را بازنشسته اعلام کند.

در خصوص گزینه ی آخر می توان به بازنشستگی با 25 سال سابقه برای آقایان به موجب قانون نوسازی صنایع و یا بازنشستگی زود هنگام کارکنان دولت و همچنین بازنشستگی زنان با 20 سال سابقه که زودتر از زمان مشخص آن صورت می‌ گیرد اشاره کرد.

تا زمانی که توقف نکرده اید ماشین را خاموش نکنید

هنگام  بریدن ترمز خودرو در حالی که ممکن است به نظر برسد خاموش کردن ماشین شما به کاهش سرعت آن کمک می کند، اما ایده خوبی نیست. بهتر است که موتور را تا زمان توقف کامل روشن نگه دارید. خاموش کردن با جرقه زنی به طور معمول فرمان برقی شما را نیز خاموش می کند که این امر پیچاندن خودرو را دشوارتر می کند. همچنین می تواند باعث قفل شدن فرمان در محل خود شود. بنابراین، ممکن است بخواهید قبل از خاموش کردن وسیله نقلیه خود را متوقف کرده و از جاده خارج کنید.

سیگنال برای کمک

پس از بریدن ترمز خودرو، هنگامی که خودروی شما با خیال راحت از جاده خارج شد، ممکن است به کمک احتیاج داشته باشید. با بالا بردن کاپوت و روشن نگه داشتن چراغ های خطر، آشکار کنید که به کمک نیاز دارید. اگر مثلث های منعکس کننده دارید، می توانید آنها را پشت اتومبیل خود قرار دهید تا خود را بیشتر نمایان کنید. اطمینان حاصل کنید که از ترافیک و تراکم جاده ممانعت کرده و در صورت امکان از ایستادن در کنار (یا پشت) خودرو خودداری کنید. همچنین می توانید از تلفن همراه خود برای تماس با کمک جاده استفاده کنید

استفاده از خودرو را به حداقل برسانید

از زمانی که خودرو شروع به حرکت می کند تا زمانی که در انتهای مسیر توقف کند سوخت استفاده می کند بنابراین سعی کنید در فصول سرد سال وقتی تصمیم دارید از منزل خارج شوید چند کار را با هم انجام بدهید تا مجبور نباشید چندین بار برای انجام کارهایتان خودرو را خاموش و روشن کنید مسلما مصرف سوخت برای طی مسیر های کوتاه تر بیشتر خواهد بود.

بیمه ارزان نوعی آینده نگری به حساب می آید.

در استفاده از سیستم گرمایشی خودرو محتاط باشید

برای گرم کردن فضای داخل خودرو بیش از حد از گرم کن استفاده نکنید چرا که در کنار مصرف برای حرکت خودرو مصرفی اضافه ایجاد می کنید و مجبور می شوید زودتر از حد معمول به پمپ بنزین مراجعه کنید.

قیمت بیمه بازنشستگی بیمه خاورمیانه

قراردادهای بیمه بازنشستگی خاور میانه با توجه به زمان انتخابی  فرد بیمه شونده، از بازه ی ۵ساله تا۳۰ساله موجوداست. طبیعتا یکی از مسائلی که افراد در هنگام  تحقیقات برای بیمه های موسسه های متفاوت انجام می دهند هزینه ای است که باید تقبل کنند و این موضوع برای تصمیم نهایی آن ها تاثیر گزار است. شرکتی که قیمت مناسب تر داشته باشد متقاضی بیشتری هم دارد.

مطلب پیشنهادی

راهنمای کامل لیزر موهای زائد واژن

آیا دوست دارید تابستان خود را در ساحل بگذرانید؛ اما از اصلاح موهای زائد خود …