آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

 %name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

روش های دوخت کیسه ی نان پارچه ای

کیسه نان پارچه ای

نگهداری نان در کیسه های پارچه ای مخصوصا پارچه های کتانی سبب بهتر ماندن و بیات نشدن آن می شود. در ادامه ما مراحل دوخت یک نوع کیسه ی نان کتانی را آمورش داده ایم.

آموزش دوخت کیسه نان کتان

امروز، من قصد دارم به شما نشان بدهم که دوخت کیسه نان کتانی آسان می باشد. با قرار دادن نان ها داخل کیسه های پارچه ای کمتر دور ریز خواهید داشت. نمی گوییم که کیسه های کتانی نان معجزه می کنند و نان ها در آن خراب و یا بیات نمی شود اما گزینه ای بهتر از کیسه های نایلونی می باشد.

من قبلاً به شما گفته ام كه ​​چطور كيسه پارچه ای بهترين روش برای تازه نگه داشتن نان در  نان های كهنه خداحافظ می باشد. چگونه به حفظ نان تازه دیگر.

پیشنهادی:  طراحی و تزئین هندوانه

چرا کتانی بهتر می باشد؟ الیاف بافته شده در پارچه سبب نفس کشیدن و ماده ای فوق العاده برای نگهداری نان می شود. کتان داخل نان را نرم نگه می دارد و پوسته ترد آن را بهتر از نوع ذخیره سازی دیگر حفظ می کند.

بهتر می باشد امتحان کنید و از نان خود لذت ببرید!

سایز کیسه ها بستگی به نان شما و طرز قرار دادن نان داخل آن دارد.

وسایل لازم :

پارچه ی کتانی به سایز دلخواه که در اینجا ما 25 × 90 سانتیمتر

چرخ خیاطی

قیچی

متر

بند پارچه ای

%name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

وسایل لازم برای دوخت کیسه نان پارچه ای

نحوه ی دوخت کیسه ی نان :

ابتدا لبه های همه جهت پارچه را سردوز کنید تا پارچه ی شما ریش ریش نشود.

پیشنهادی:  مدل گیفت های شب یلدا

پارچه را از وسط طول آن تا بزنید. به صورتی یک جهت آن بسته باشد. اکنون یک مستطیل 25 در 45 سانتیمتر دارید. (همانطور که گفتم می توانید سایز آن را بزرگتر کنید.) 2 جهت بلندتر آن را بدوزید.

%name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

دو سر طول کیسه ی نان را بدوزید

سپس لبه های عرض های پارچه را حدود 1/5-2 سانتیمتر تا بزنید و پاکیزه بدوزید. یک بخت کوچک از آن را برای ردشدن دادن بند باز بگذارید. همه ی این دوخت ها را به سمت داخل پارچه انجام بدهید.

%name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

لبه ی آن را برای ردشدن دادن طناب تا بزنید و بدوزید

طناب یا بندی را که بهتر می باشد کشی باشد. به وسیله ی سنجاق قفلی از بخت سوراخ بالای کیسه ردشدن بدهید. سپس کیسه را برگردانید. نان را در آن قرار بدهید و به وسیله ی بند در آن را استوار ببندید.

%name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

بند مورد نظر را با سنجاق از آن ردشدن بدهید

پیشنهادی:  مدل های باکس گل خواستگاری

اگر بند و یا طناب کشی ندارید می توانید از همان پارچه ی کتانی خودتان بندی بدوزید. به این صورت که نواری بلندتر از عرض پارچه (تا حدی که بتوانید آن را گره بزنید). عرض نوار باید به اندازه ای باشد که زمانی که آن را دوختید و برگرداندید به آسودگی بتوانید از داخل لبه ی پارچه ردشدن بدهید.

پس از دوخت نوار لبه ی آن را سنجاق قفلی بزنید و به سمت داخل ردشدن بدهید این کار را باید با احتیاط انجام بدهید. و بعد لبه های آن را به داخل قرار بدهید و بدوزید و به وسیله ی سنجاق قفلی از لبه ی کیسه ردشدن بدهید.

%name آموزش دوخت کیسه نان پارچه ای

حاضر شدن کیسه نان با پارچه ی کتان

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

دلایل بوی بد کولر آبی چیست و چگونه میتوان آن را برطرف کرد؟

بوی بد کولر آبی چگونه از بوی بد کولر آبی خلاص شویم؟ به وجود آمدن …