آموزش استفاده از کانسیلر

[ad_1]

%name آموزش استفاده از کانسیلر

روش استفاده از کانسیلر

آموزش استفاده از کانسیلر برای صورت

کانسیلر عمدتاً برای پوشانیدن لکه ها و حلقه های سیاه زیر چشم بکار می رود. استفاده از نوع مطلوب کانسیلر میتواند به شما کمک کند آشکار بدون لکی داشته باشید. با اینحال این مورد را میتوان برای پوشانیدن برامدگی ها، لکه های سیاه رنگ، خراش ها و رگ های واریسی مورد استفاده قرار داد.

کانسیلر چیست؟

کانسیلرها، پودر فشرده به رنگ روشن هستند که قبل یا پس از کرم پودر در آرایش استفاده میشوند . البته بعضی اشخاص معتقد هستند کانسیلر پس از زدن کرم پودر بهتر میباشد. انواع مختلفی از کانسیلرها در بازار موجود هست :نوع Stick یا ماتیکی که به آسودگی استفاده می شود، نوع نیمه جامد( کرم) و کانسیلرهای مایع.

رنگ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از کرم پودر استفاده شده باشد. چنانچه درجه رنگ کانسیلر خيلي روشن تر از کرم پودر باشد لکه های تیره را به جای پوشاندن، تیره تر نشان می دهد خواهد داد.

کانسیلر دور چشم

این نوع کانسیلر به غرض استفاده در نواحی خاصی از پوست که تحول رنگ داده اند، طرح‌ریزی شده میباشد؛ مثل دور چشم، جای جوش و اطراف بینی. توجه کنید که کانسیلر جایگزینی برای کرم پودر نیست. در واقع به همراه کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد.

کانسیلر دور چشم را می توان قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کرد. برای پوشش بیشتر، بهتر میباشد که بعد ازکرم پودر استفاده شود. ولی درصورتی که از پنکک استفاده می کنید بهتر میباشد پیش از پنکک استفاده شود.

تمرکزفکر کنید رنگ کانسیلر دور چشم باید یک یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست دور چشمتان باشد.

بهترین شیوه استفاده از کانسیلر کشیدن یک مثلث زیر چشم میباشد به نحوی که نوک آن به جهت گونه و پایه آن زیر چشم باشد.

این شکل نه تنها سیاهی دور چشم را می پوشاند بلکه به صورت فوري این دید بصری را بوجود می آورد که صورت شما کشیده تر شده، گویی که یک چراغ قوه در مقابل گونه هایتان نگاه داشته باشید، درخشش آن زیر چشم شما خواهد افتاد.

شیوه استفاده کانسیلر بر روی جوش ها

جوش ها یکی از دشوار ترین عیوب برای پوشیده کردن در صورت هستند. که پیش از هر چیز پیشنهاد میشود ابتدا از درمانهای طبیعی برای کوچک کردن و منقبض کردن جوش استفاده کرد که از آن جمله میتوان به روغن درخت چای و یا سرکه سیب بر روی مکان موردنظر استفاده کرد که میتواند سریع جوش را کوچک و منقبض نماید.

چنانچه شیوه های طبیعی درمانی ذکر شده دردسترس شما نبودند محصولات دارای سالیسیلیک اسید هم میتوانند کمک خوبی برای شما باشند. بطور کلی توجه داشته باشید که هر کدام از روش ها باید پانزده لحظه پیش از ابتدا آرایش صورت انجام شوند.

در ادامه باید به وسیله یک زیر سازی( به وسیله کرم پودر) مطلوب با رنگ چهره خود ابتدا به محو کردن جوش نمایید البته توجه داشته باشید که قطعاً رنگ کرم پودر را به تمرکزفکر و مناسب با پوست خود انتخاب کنید این مرحله خيلي مهم میباشد زیرا اگر درست انجام نشود سبب میشود عاقبت عکسها بگیرید و مکان موردنظر معلوم تر و واضح تر از قبل شود.

در مرحله بعد توسط یه شات مناسب آرایشی قدری کانسیلر که مناسب با رنگ چهره شماست را بر روی مکان موردنظر و اطراف آن بمالید آنگاه به آرامی با کمک نوک انگشتان خود چند مرتبه روی مکان موردنظر و حاشیه آن ضربه های خيلي آرامی بزنید تا روشنی و تیرگی مواد آرایشی استفاده شده ترکیب و یکدست شود. در پایان اگر جوش از قبل حالت قرمزی و برافروخته داشت و قدری قرمزیه آن مشخص میباشد می توانید از یک پودر نیمه روشن( پنکک) مناسب بر روی مکان موردنظر استفاده کرد.

%name آموزش استفاده از کانسیلر

کاربرد کانسیلر و طرز استفاده از آن

قبل از سایه زدن کانسیلر به پلکتان بزنید

برای پیشگیری از چروک شدن و تواضع پلک پس از سایه زدن کافی میباشد نخست قدری کانسیلر پشت پلکتان بمالید و با خیال آسوده سایه اسموکی بزنید.

پیشنهادی:  لوازم آرایش مورد نیاز برای کسانی که تازه کارند

کانسیلر برای رفع خستگی و شادابی پوست

زری پوست صورت خود را در روزگار بیماری را با کانسیلر بنفش از بین ببرید.

داشتن لب های قلوه ای با استفاده از کانسیلر

برای ایجاد دید بصری لب های قلوه ای بخش میانی لب را با کانسیلر روشن پر کنید.کانسیلر را به وسط لب ها بزنید و آنگاه با گرمای نوک انگشتانتان، آنرا ترکیب کنید و درانتها از یک برق لب به رنگ بدن استفاده کنید.

دوباره کشیدن شکل لب ها با پوشاندن کل ناحیه لب با کانسیلر و آنگاه کشیدن خط لب درست از بیرون خط طبیعی لب می توانید برای جلوه ای شگفت‌زده، با مداد داخل لب را پرکنید و آنگاه در آخر برق لب بزنید.

شیوه استفاده از کانسیلر برای دو شماره روشن و تیره کردن ویژگیها چهره

ویژگی های صورت خودر را با دو کانسیر( دو شماره تیره تر از پوست تان ودیگری دو شماره روشن تر از پوست) بهتر کنید.

چنانچه از کانسیلرهای مدادی استفاده کنید، کنترل بیشتری روی مکان دقیق کشیدن آن خواهید داشت. رنگ روشن تر کانسیلر را به نقاطی که به صورت طبیعی نور را دریافت می کند بزنید و رنگ تیره تر را به نواحی که بطور طبیعی دارای سایه میباشد بزنید و آنگاه آنرا با قلمو ترکیب کنید.

%name آموزش استفاده از کانسیلر

آموزش استفاده از کانسیلر

چگونه کانسیلر را طبق نوع پوست انتخاب کنیم؟

کانسیلراستیکی

مناسب برای پوست های نرمال، خشک و احساساتی میباشد

کانسیلر مایع

مناسب برای پوست های مختلط و چرب میباشد.

کانسیلر کرمی

این مدل کانسیلر برای پوست خشک، معمولی و مختلط مناسب میباشد.

یادتان باشد بالعکس کانسیلر دور چشم، از این کانسیلرهای رنگی پیش از استفاده از کرم پودر و پنکیک باید استفاده کنید.

%name آموزش استفاده از کانسیلر

آموزش درست استفاده از کانسیلر

کانسیلر سبز

رنگ سبز در چرخه رنگ مقابل رنگ قرمز قرار می گیرد پس بهترین رنگ برای پوشاندن لکه ها، خراش، جای خراش و جوش های قرمز روی پوست میباشد. بنظر میرسد کانسیلر رنگ سبز برای افرادی که به اکنه روزاسه یا اکنه زمان بزرگسالی دچارند یا آن هایی که به صورت مادرزادی لکه قرمز یا ماه گرفتگی روی پوست شان دارند و برای آرایش همیشه بخاطر این لکه و جوش های قرمز مشکل دارند بهترین انتخاب میباشد و مشکل شان را تا حدود زيادي رفع می کند. اگر روی صورت اکنه پرکار و جوش دارید کانسیلر را با براش یا برس آرایشی پخش کنید تا باکتری ها به سایر نقاط پوست انتقال پیدا نکنند.

پیشنهادی:  اسکین سازی چیست و شیوه انجام آن به صورت است؟

کانسیلر نارنجی

برای افرادی که دور چشم تیره دارند رنگ کانسیلر نارنجی بهترین انتخاب میباشد. نارنجی مخالف رنگ آبی و کبود میباشد. چنانچه روی پوست تان نقاط تیره تری دارید و دور چشم شما تیره و کبود میباشد بهترین انتخاب برای شما استفاده از کانسیلر نارنجی میباشد چون کانسیلر رنگ روشن سبب می شود کبودی ها خاکستری شوند به جای اینکه محو شوند. البته کانسیلر نارنجی برای پوست های گندمی و سبزه مناسب میباشد. اگر رنگ چهره شما خيلي سفید میباشد به جای کانسیلر نارنجی از کانسیلر هلویی استفاده کنید.

کانسیلر صورتی

بهترین رنگ برای افرادی که پوست سفید و دور چشم تیره دارند و البته روی صورت شان هم لک و جای جوش دارند بهترین رنگ کانسیلر صورتی میباشد. کانسیلر صورتی در واقع همان کانسیلر هلویی میباشد.

کانسیلر زرد

کانسیلر زرد برای پوشاندن تیرگی هایی که به بنفش می زنند، رگ ها و کبودی و تیرگی زیر چشم باید استفاده کنید.

کانسیلر بنفش

برای پوست هایی با پیکر زرد و پوست های کوفته و کسل و متورم بهترین رنگ کانسیلر، بنفش میباشد. بنفش برای پوشاندن لکه و جای خراش های زرد و پوشاندن زردی پوست خیلی مناسب میباشد. ولی اگر کل پوست شما به زردی می زند بهتر میباشد به جای کانسیلر بنفش از یک پرایمر بنفش استفاده کنید. دلیلش هم این میباشد که کانسیلر برای پوشاندن نقطه ای لکه ها و تیرگی هاست.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …